#1 Skrevet Oktober 6, 2005 Plutselig når jeg var ute å kjørte i sted datt alt av lys ut utenom parklys (inkl. instrument hanskerom osv) i tilleg datt vifra ut. Hva kan dette ha seg? Håper på raskt svar da bilen må på tenknisk kontroll for uorg. ratt innen 6 dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2005 Heisann.Det er nok den elektriske delen på tenningslåsen din som har tatt kvelden.Viskera dine virker sikkert ikke heller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2005 har funnet ut ellet litt fikling at alt fungerer når jeg vrir viskerhendelen nedover, med tenninga av, men så fort jeg skrur på tenninga kutter alt. vikserne fungerer. Er det mest sansynlig den el. delen i tenningslåsen som har tatt kvelden da? er det den som har 4-5 flatstikkkontakter som du kobler den svarte ledningen innpå tennongslåsen det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2005 Trur det er et relè. Viskerhendelen starter vel lys og vifte hvis nøkkelen står i? Det gjorde den på min ihvertfall. Lyset, men ikke vifta stoppet på samme måte som på din, men det var bare å sette på lysbryteren. Forbi park(husker ikke hva det heter i farten...er vel ikke kjørelys det?) Skulle visst være et relè, men jeg gadd ikke å gjøre noe med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2005 hjelper ikke å skru på lysbryteren.. Da fungerer instrumentlyset i tilleg men ikke annet. har funnet ut at men jeg kjenner hadde samme problem med sin golf. da var det den tenningsbryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2005 99% sikker på det er tenningsbryteren...bytta det på en annen for en stund siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 6, 2005 kan og vera hovedlys brytaren. på min bil ein gang så virka bare vifta når eg dro til langlys spaken. samme med viskarane. tuta funka når eg slo på vindusviskarane. var veldig mykje krøl men tilslutt så såg eg at bak på hovedlysbrytaren var litt brun og lukta litt. bytta den og alt var ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2005 Problemet er ordnet nå. var den el.delen på tenningslåsen. til kr 450 kr på møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...