#1 Skrevet Oktober 6, 2005 Regna med det en del folk som har plana om vinter-treff neste år. I år har vi "bestemt" at hver og en får bestille og ordne overnatting sjøl etter mye dårlige erfaringa og rot fra åra før. Sjøl har e bestilt å fått bekrefta et dobbeltrom på hotellet like ved siden av innsjøen der isbanekjøringa skal foregå. Websida til hotellet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2005 Hvor er Funäsdalen da? Det som e den "faste plassen" i SVerige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2005 Nei ditte tror e e litt lenger nord,uten å ha sett på kartet. Ligge 7-8 mil ifra Røros fant Jonken ut igår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2005 Fant det til slutt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2005 Bra nøyaktig 49mil fra Vegsundet til Funäsdalen. Vært gøy og blitt med Har aldri vært med på vintertreff før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2005 Bestillte dobbeltrom i Funäsdalen jeg Må skru så jeg blir ferdig nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 6, 2005 Da har e fått "samboer" på dobbeltrommet e har bestilt. Tobben bør ha me se hørselvern :-) hohoho 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2005 i me har bestilt rom å meldt me bane kjøringa! stup klar no ja, må bare skru sammen bil å rane en bank først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2005 Må huske å fjerne startsperra å da! Ellers må e taue de me S4en :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 9, 2005 kor mange d e som skal hver me da. tror d blir steike bra ditte her ja.. pero må no innom idre å hente hesten sin fra sist han... nokken som har sett nokke program for helge da? lørdagen blir d vel grillparty me rudi i go gammal støa camping still 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 9, 2005 Regner med jeg og Urke joiner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 9, 2005 kor mange d e som skal hver me da. tror d blir steike bra ditte her ja..pero må no innom idre å hente hesten sin fra sist han... nokken som har sett nokke program for helge da? lørdagen blir d vel grillparty me rudi i go gammal støa camping still Blir det quattro så blir det tur... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 9, 2005 I`m IN da hiiis QUATTRO Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 10, 2005 Hadde vert kjekt å tatt turen over. Må diskutere med dama om ho vil bli me. I tilfelle ikke har jeg ledig sete til en som ikke vil kjøre! klar som ett egg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 14, 2005 Da har jeg fått bestilt rom.....johooo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 14, 2005 Da har jeg fått bestilt rom.....johooo Jeg, du å ei femme me sprit hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 14, 2005 Jeg, du å ei femme me sprit hehe... Ja burde holde det.. MÅ huske å ikke blande det ut,eller er det stor tjangs for at det fryser.... Forresten,er det mange som har bestilt rom på Hotell Funesdalen?? Og hvor blir det "lystig lag" på kveldene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 9, 2005 åken so kan fortelle mej ka d kosta per. snute i dobbeltrom? trenger hurtig svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 9, 2005 ca 1500 svenske pr haud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 10, 2005 Vegard med sølv S2`n + 2 til i den bilen er nå også påmeldt! Dette blir show 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 10, 2005 Hotellet er fullt=( må sove i telt jeg nå! kun for at jeg er treig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 10, 2005 Er begge hotella fulle ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 10, 2005 nei holder på å sjekke på det andre nå men kommer ikke gjennom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 10, 2005 Vegard med sølv S2`n + 2 til i den bilen er nå også påmeldt! Dette blir show Ikke værst,kommer to stk S2 sedan fra Ålesund da ja også ikke for å glemme "wannabe-S2 sedanen" Tobben da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 12, 2005 Begge hotellene fulle nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...