#1 Skrevet Oktober 6, 2005 Starter en ny tråd anngående Dahlback Racing møtet på Bil&Tele! Håper så mange som mulig får dette med seg grunnet det desverre ble litt korte varselen som er gitt, da grunnet info som måtte på plass anngående treffet. Dahlback Racing vil være hos Bil&Tele i morgen 7 oktober klokken 1700. Det vil bli fremvisning av "GOLFEN" og "POLO" det vil også være annledning å spørre litt anngående bilene. Grunnen til at Dahlback har tatt turen over er en sammenkjøring av Bergen bil Expo og at Bil&Tele skal bli nye forhandlere av Dahlback sine produkter. Håper at ALLE vil ta turen både fordi at Dahlback er i byen og at vi som er i Bergen lokallag kan virkelig få vist hvor mange vi er som holder til her i Bergen. Regner med å se dere ALLE i morgen: rock : Vennlig hilsen TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2005 Da blir det en direkte tur da i fra ålesund til bil og tele...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2005 Nett siden til DAHLBACK RACING. http://www.dahlbackracing.se/main.asp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2005 http://www.gulesider.no/gsi/map.do?n=&mode=&cb=cz&c=s&drill=&showCompanies=false&firma=&bkode=&v=&msa=m0&x=5.246969&y=60.364677&id=c_Z00143J0&startId=&finishId=&spraak=1&oldZoom=6&zoom_in.x=29&zoom_in.y=6 er det her vi skal møte kl 17:00? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2005 Ja det stemmer. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2005 Er desverre i oslo i morgen!! Utrolig plagsomt!! Dere får kose dere og ta noen bra bilder som vi som ikke kan komme kan få se! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 6, 2005 Dette blir helt konge Gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 6, 2005 Vi kjem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 6, 2005 stiller eg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 6, 2005 Kommer jeg! Tar med en A4 kompis også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 6, 2005 satser på jeg tar turen, tror jeg vet hvor de er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 6, 2005 Kanskje eg ikkje har fulgt med i timene, men hvor er dette? Bil & Tele? Vil få med meg dette ja!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 6, 2005 går det bra og ta med en kompis som ikke er medlem? Kjenner ikke en sjel i lokallaget:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 6, 2005 Litt usikker på hvor det er......finner det nok. Skal prøve å komme meg innover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 6, 2005 Kjører bare motorveien mot Sotra/Askøy, men sving av mot Vestkanten/Vannkanten(Før Lyderhorn tunnel). Da ligger det på høyre side av veien halveis til Vestkanten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 7, 2005 HJELP Kan noen hente meg?? Har operert kneet, og går på krykker. Kan ikke kjøre bil. Hvis noen kan må du gjerne kjøre min bil.(Ikke nyvasket, men allikevel.) Har veeldig lyst til å få med meg dette. Jeg bor på Vindenes 2min. forbi Ågotnes på Sotra. Bensinpenger skal du få. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 7, 2005 Dahlbäck-traileren var på plass hos Bil&Tele i dag tidlig.... lite diskre kan en si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 7, 2005 her er det... http://www.gulesider.no/gsi/map.do?n=&mode=&cb=cz&c=s&drill=&showCompanies=false&firma=&bkode=&v=&msa=m1&x=5.246969&y=60.364677&id=c_Z0GOEWS2&startId=&finishId=&spraak=1&oldZoom=7&zoom_out.x=33&zoom_out.y=9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 7, 2005 Dæven at tiden ble flyttet, kommer for brått på no. Er et helt annet sted med helt andre planer. Kunne hentet deg Odd Erik men det gikk til h. Kos dere så treffes gjerne en del av oss på expoen i helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 7, 2005 Dæven at tiden ble flyttet, kommer for brått på no. Er et helt annet sted med helt andre planer. Kunne hentet deg Odd Erik men det gikk til h. Kos dere så treffes gjerne en del av oss på expoen i helgen. Takk for det Christian. Jeg har akkurat fått transport, så jeg stiller med krykker og kamera rundt halsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 7, 2005 Fan det var deiligt å kunne se og ta på beistet!!! Synd ikkje polo`n var der... Sees på søndag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 7, 2005 Her er noen bilder fra dagen treff. Må ærlig innrømme at jeg var skuffet over at Bil&Tele som ikke hadde ordnet med noen som helst for opplegg. Det ble bare titting for oss i klubben så dette syntes jeg var litt uprofft da det er MANGE potensielle kunder der, Men men vi fikk nå iallefall sett på beistet!! Morsomt at dere som var der tok turen slett om det var kort tid på infoen. Vennlig hilsen TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 7, 2005 mer bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 7, 2005 og mere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 7, 2005 ja ja ja mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...