#26 Skrevet Oktober 7, 2005 mer mer mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 7, 2005 bilder og bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 7, 2005 dem siste 2 bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 7, 2005 Beiset er jo vanvittig RÅ Men hadde oxo trodd at det var et slags for opplegg eller noe informasjon... Litt skuff der ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 7, 2005 Noe skuffet over manglende opplegg, ja. Ikke fikk jeg kjøre den heller. Men litt fler bilder har jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 7, 2005 Fler bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 7, 2005 "Beistet"; er det den blå du la ut bilde av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 7, 2005 HEHE JA det var den jeg mente som var ett beist! Den sort golfen var ikke noe særlig, hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 8, 2005 JA! Dett var dett. Sist jeg sjekket skulle dette være på søndag. Sånn kan det gå! Skal prøve å følge litt bedre med neste gang!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 8, 2005 JA! Dett var dett. Sist jeg sjekket skulle dette være på søndag. Sånn kan det gå! Skal prøve å følge litt bedre med neste gang!!! ta deg en tur i Bøneshallen i helgen så får du se akkurat det samme som vi så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...