#1 Skrevet Oktober 6, 2005 som topic sier, hvilken parklyspærer har jeg i bilen min? Bilen: 93mod A100 "vanlige" lykter ikke S4 lykter..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg er 99,9% sikker på at den bruker T4W, dvs den med metallsokkel (BA9S på fagspråket) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2005 Jeg er 99,9% sikker på at den bruker T4W, dvs den med metallsokkel (BA9S på fagspråket) Ettersom du er så sikker så går jeg ut i fra at det er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2005 Hvorfor ikke bare vippe av lokket å se etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2005 Hvorfor ikke bare vippe av lokket å se etter? Latskap. Det var en kveld jeg skulle bestille meg nye parklyspærer men ikke gadd å stikke ut å se etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...