#1 Skrevet Oktober 7, 2005 Kjøpte i dag min sjette Golf:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2005 Gratulerer Men du har vel litt mer "facts" å legge fram for oss? *nysgjerrig* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2005 Et gammelt klubbmedlem har bygget opp denne helt fra grunnen av. 88 mod karr, KR-motor, GTi 16V, med 51mm innsug ("stora innsuget"), effektanlegg osv, noe som gir sånn ca 140-150 HK. Videre er det el. Recaro-seter, speil, vindu mm. Hellakkering ble gjort i juni/juli, samtidig som ny plast og felger ble innkjøpt. Kan godt tenkes det blir litt motortuning, vi får se hva tid og penger tillater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2006 Byttet senkesett i dag, og oppdaget at fjærskålene var totalt ferdige. Heldigvis investerte en kamerat av meg i justerbart til sin mk3, slik at jeg hadde skåler å sette på Legger ved et bilde, kanskje unødvendig å si det, men min gamle til høyre... Nesten rart at demperen ikke hadde kommet opp: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 11, 2006 Grattis så mye! Har alltid likt MK2, spes. med litt under huven! Lykke til med bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2006 Så oppspist ut det ene der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2006 Takk for det, har hatt bilen en stund nå da. Tenkte å friske opp tråden litt, nå som været tillater litt bilglede. Monterte hvertfall 60/60 Jamex senking i dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...