#1 Skrevet Oktober 7, 2005 Har hatt en sliten knute nå de siste månedene vet jeg, men nå har jeg endelig fått litt penger igjen til å fikse dette. Men kan det virkelig bli sÅ ille? Spesielt når jeg rygger samt svinger så kommer det en uhyggelig lyd som jeg får helt frysninger av.. Vet ikke om det kan ha noe i forbindelse med den snåle sprett lyden jeg får etter oppstart hele tiden også, altså etter jeg har kjørt, og hver gang omtrent samme lengen, en ca. 50m. Om noen har noen ideér om hva det kan være så skrik ut. Ingen forslag er dumme! Bilen får ihvertfall en ny drivknute innen rimelig kort tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2005 Høres unektlig ut som en drivknute er ødelagt ja. Bytt den ut så skal du se at det blir borte noen stygge lyder Sprettlyden må du nok utdype litt nærmere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2005 Høres unektlig ut som en drivknute er ødelagt ja. Bytt den ut så skal du se at det blir borte noen stygge lyder Sprettlyden må du nok utdype litt nærmere Hehe, hørte hos min lokale audi forhandler og trodde det ikke var noe alvorlig, men den har ikke vært der hele tiden, så noe feil må det jo være. Er veldig vanskelig å forklare lyden, men etter at jeg har kjørt 50 meter ca. så kommer det en lyd foran på venstre siden, kan det være ABS'en tro? Er ikke akkurat en sprette lyd, men det er vel det nærmeste jeg kommer, vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2005 Høres rart ut, men bytt drivknute først å se om lyden blir borte..., elimeneringsmetoden Kommer lyden kun en gang eller vedvarer den ? Hadde selv en uforklarlig lyd foran som kun kom en gang noen meter etter igangsettting, fant aldri ut av den, men ble borte når jeg byttet drivknuter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2005 Den har jo riktig nok kommet mens knuta har vært slitt, men man skulle ikke tro det har noe med den å gjøre i det hele tatt. Og lyden kommer kun én gang som du beskrev selv. Da får vi se hvordan det går etter at knuta først og fremst er byttet, og takker hjertelig for svar. Kommer sikkert tilbake med resultat når jeg har fått byttet den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2005 Når jeg starter å kjøre får jeg en slik en knattring fra ABS, og jeg kjenner det i bremsepedalen om jeg har foten svakt på den. Det varer i 0,5 - 1 sek. Er det noe slikt du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2005 Når jeg starter å kjøre får jeg en slik en knattring fra ABS, og jeg kjenner det i bremsepedalen om jeg har foten svakt på den. Det varer i 0,5 - 1 sek. Er det noe slikt du har? Ikke noe feil med bremser eller slikt nei, er bare lyden som kommer en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...