#1 Skrevet Oktober 7, 2005 Har en røket drivknute evt aksel. Trodde først kassa røk(selvmordstanker). Hvordan kan jeg være sikker på at jeg får en identisk aksel, hvis jeg får tak i brukt? Jeg har en 99 A6 2,5q med aut. Vil f.eks en 98 A6 2,5q med aut ha samme aksel? Noen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2005 Hvilken aksel er det snakk om? Ser i familiealbumet at det finnes relativt mange variasjoner til automatkasse. Har du girkasse-koden? F.eks. 4b0 407 271 f og 4b0 407 272 f er i bruk på de det meste av Audi fra 98-03 iaf (foran). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2005 dew cub 01v.6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2005 Var det foran eller bak? Høyre eller venstre side? Har du motorkoden også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2005 Venstre foran, AFB motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...