Anbefalte innlegg

Er det noen der ute som har noen erfaringer anngående å borre opp bremsskiver? jeg har fått tilbud om å kjøpe meg komplette bremser (uten nav), til min audi 80q.. det som er problemet er jo at disse er fra en s2, og annen boltsirker ( 5 bolts)..

 

Så det jeg lurer på er om det er noen som har erfaring anngående å borre om bremseskivene fra 5bolts til 4 bolts?

 

Mvh Geir

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om noen som har gjort dette og ville aldri gjort det selv.

 

Det betyr jo at du må få borret opp nye skiver hver gang du bytter...men det er kanskje ikke så ofte?

 

Kan forøvrig ikke tenke meg at disse skivene er like gode som før borring heller, men det kommer vel også an på hvordan det gjøres.

 

Mit råd...glem det. Gjør det som er nødvendig for å benytte skivene som de er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur vel ikke at det vil svekke skiva så mye. Og det er jo frihull(større enn boltene) i skivene. Sentreringen er det jo senterringen som tar seg av. Så det skal vel ikke være så umulig å gjøre dette selv. Problemet ditt blir nok at hullene kræsjer.

 

Dette har vært diskutert mer ifm. adaptere. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=14131&highlight=lage+adapter

 

Se om boltsirkelene dine går opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.