#1 Skrevet Oktober 8, 2005 Kommet en ny S3 i klubben, eier har ikke rukket å komme inn på forumet enda men kommer vel snart. Ebony Pearl Black Recaro skinn Alarm Xenon Automatisk oppdat. av klokke/dato Kjørecomputer Takluke Alu Speil Automatisk avblendbare speil innvendig/utvendig Bose sound m. sub og CD-veksler 10 airbags 2003 modell som har akkurat passert 50'km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2005 Sett den på Finn.no. S3 er biler jeg liker svært godt. En kamerat av meg har har og sort. Snart på forum han og. Samme utstyrsliste som kameraten din bare med litt ekstra: KW variant 2, Brembo 323, 18"OZ, MTM chip. Monterer snart justerbare Tie Bars fra Forge. Skummel camber bak på disse bilene når du senker mye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2005 Sett den på Finn.no. S3 er biler jeg liker svært godt. En kamerat av meg har har og sort. Snart på forum han og. Samme utstyrsliste som kameraten din bare med litt ekstra: KW variant 2, Brembo 323, 18"OZ, MTM chip. Monterer snart justerbare Tie Bars fra Forge. Skummel camber bak på disse bilene når du senker mye... Jeg digger de. Prøver å få han her til å gjøre litt med den men vet ikke helt hva det blir til. Noe 18" til sommeren og prøve å få han til å sette på et justerbart. Han liker den sånn den er nå men når jeg hade min synes jeg ikke det var noe bra kjøreegenskaper. Luftfilter og justerbar dump er bestilt. Chip og noe eksos kommer vel også etterhvert. Camberen på min når jeg skrudde den helt ned var veldig skummel. Trengs noe justering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2005 Regner med det er kim som har handla bil igjen? Rå bil det der ja.. Lurer på om det er en som angrer seg litt nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2005 Drømmebiler det der! Skulle ønske jeg kunne fått en sånn en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2005 Hva er det dere mener med skummel camber a? nysgjerrig jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 8, 2005 Regner med det er kim som har handla bil igjen? Rå bil det der ja.. Lurer på om det er en som angrer seg litt nå.. Yepp, er Kim ja. Hmmm... jeg angrer meg ikke iallfall. Var gøy å kjøre det igjen. Særlig når jeg vet hvor mye var forskjellen. Det med camber menes at de står og "skrever" så mye, som på Sierra Cosworth og diverse andre. Hjula sliter sinnsykt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2005 Litt OT men her er et bilde av min som du ser det på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2005 Artig for unga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 9, 2005 Artig for unga... Komiker.no Her er det bare å hente ut tips, og alt mulig Kimmarn. Løp og kjøp alt som er av deler Kjedelig å bli tatt av en gammal Japse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 9, 2005 Komiker.no Her er det bare å hente ut tips, og alt mulig Kimmarn. Løp og kjøp alt som er av deler Kjedelig å bli tatt av en gammal Japse Det derre onkels Bens koker greia med soyaolje kan jo ikke sammenlignes, 200'en er jo den nye 240, sierrra og ascona b for folk. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=21927&highlight=lisj%F8en Regner med du blir med hit da. Sykkelen hans går uansett best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 10, 2005 Hva er det dere mener med skummel camber a? nysgjerrig jeg Les det som står i denne linken og kikk under så ser du hva som kan skje... http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=0105&product=FMAUTB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 29, 2005 Så strøken ut den S3 en der ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 4, 2006 Da var bilen hos TS, henter den i morgen. *Glede seg* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 4, 2006 Les det som står i denne linken og kikk under så ser du hva som kan skje... Skal ikke senke spesielt mye før camberen kommer utenom det som er godkjent på bilen i hvert fall - men jeg har ikke hørt om folk som har opplevd det Forge snakker om. Er det virkelig 'vanlig'? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 4, 2006 Skal ikke senke spesielt mye før camberen kommer utenom det som er godkjent på bilen i hvert fall - men jeg har ikke hørt om folk som har opplevd det Forge snakker om. Er det virkelig 'vanlig'? Jeg har kjøpt denne fra Forge, veldig kjekt å kunne justere camber. det jeg ikke helt skjønner er hvor de mener denne er forsterket? det er ihvertfall ikke der bildet viser at staget er knekt. Staget er faktisk en modifisert VAG del med originallt delenummer fortsatt intakt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 11, 2006 På min S3 var camberen allerede ute å kjøre før jeg satt på PSS9 understellet, og etter ble det jo helt offside der bak, så nå skal camberstag på plass. Et annet alternativ er å bytte til foringer som en kan justere på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 8, 2006 Jeg har kjøpt denne fra Forge, veldig kjekt å kunne justere camber.det jeg ikke helt skjønner er hvor de mener denne er forsterket? det er ihvertfall ikke der bildet viser at staget er knekt. Staget er faktisk en modifisert VAG del med originallt delenummer fortsatt intakt! hvilket av stagene byttet du ut med det justerbare øvre\nedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 8, 2006 hvilket av stagene byttet du ut med det justerbare øvre\nedre. Svarer for Ole Henrik (siden jeg var med på å montere dem): Det er de nedre bærearmene bak han snakker om. De fra Forge er justerbare i lengden, slik at man kan få normal camber bak ifm. senking (slik vi gjerne liker å drive med;)). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 9, 2006 Vet det er off topic men, koster de stagene virkelig 600dollar ?! Ingen i Norge som har noe av det samme da? Nice bil forresten!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 11, 2006 Vet det er off topic men, koster de stagene virkelig 600dollar ?!Ingen i Norge som har noe av det samme da? Nice bil forresten!! Jeg bestillte fra UK, prisen er litt lavere og du sparer mye på frakt http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=0105&product=FMAUTB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 11, 2006 Noen bilder etter KW Var 2 ble montert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 11, 2006 Nydelig, Kim! Nydelig! ..Ørlitt mer ned så hadde det blitt 124,73% perfekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 11, 2006 satan å god plass det ser ut å være i hjulbuene bak a: eek : Ble veldig pent ellers;) nydelig: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 11, 2006 satan å god plass det ser ut å være i hjulbuene bak a: eek : Ble veldig pent ellers;) nydelig: vinke : er faktisk enda mer en det ser ut også.. grei plass foran også.. må nok få somlet meg til bestille meg ny senkesett på min også nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...