#26 Skrevet Mai 11, 2006 Ble rett og slett nydelig dette Personlig ville jeg ikke hatt den lavere heller Helt perfekt som det er nå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 11, 2006 Peeent! :ja: Har du justert camber noe eller satt på camberstag? Grøsser hver gang jeg ser forge tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 11, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 23, 2007 Tatt noen nye bilder, av begge leketøyene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 23, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 23, 2007 Meget pen bil! Men er den ikke litt for høy foran...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 23, 2007 Flott bil ! Har selv svart s3 med svart recaro skinn! Syntes det er nydlivakkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 24, 2007 Kommet en ny S3 i klubben, eier har ikke rukket å komme inn på forumet enda men kommer vel snart. Ebony Pearl Black Recaro skinn Alarm Xenon Automatisk oppdat. av klokke/dato Kjørecomputer Takluke Alu Speil Automatisk avblendbare speil innvendig/utvendig Bose sound m. sub og CD-veksler 10 airbags 2003 modell som har akkurat passert 50'km Kjører eieren i fredrikstad? Prikk lik en som kjører i distriktet der jeg bor.. STRØKEN bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 24, 2007 Kjører eieren i fredrikstad? Prikk lik en som kjører i distriktet der jeg bor.. STRØKEN bil! Nei, der er den nok ikke. Men mulig han som har svart over her er der litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 27, 2009 Ja, da var bilen solgt... Sukk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 27, 2009 Les det som står i denne linken og kikk under så ser du hva som kan skje... http://www.forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=0105&product=FMAUTB AKKURATT det samme som skjedde på min golf 1.8 4Motion som var senka 40mm. Sykt irriterendes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 27, 2009 Huff da kim.. Hvorfor solgte du ? å hva blir det nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 27, 2009 Blir det danmarkstur på deg eller? Eller har du vært nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 27, 2009 Blir det danmarkstur på deg eller? Eller har du vært nedover? Dette er DIN skyld Håkon... Håper på å dra nedover neste Lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 27, 2009 Dette er DIN skyld Håkon... Håper på å dra nedover neste Lørdag. Kan ta på meg litt av skylda, men resten får du stå for selv! Bestemt deg med andre ord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 27, 2009 Kan ta på meg litt av skylda, men resten får du stå for selv! Bestemt deg med andre ord? 3 minutter etter han dro fra deg var han overbevist. Så din skyld at det ble salg av S3'en iallfall. Knapt snakket om noe annet siden han var hos deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 27, 2009 noe sier meg at s3en ble bytta ut til fordel for en dansk rs2..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 27, 2009 Rs2 altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 27, 2009 Vi får se, tar ingenting gitt før det står noe i garasjen her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 27, 2009 AKKURATT det samme som skjedde på min golf 1.8 4Motion som var senka 40mm. Sykt irriterendes. Samme med A3en min Det er en svakhet på golf og A3 (som er bygd på golfplattform) Altho, de som blei importert nye til norge, ble disse byttet ut med forsterket eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Februar 27, 2009 Samme med A3en min Det er en svakhet på golf og A3 (som er bygd på golfplattform) Altho, de som blei importert nye til norge, ble disse byttet ut med forsterket eller noe Var ikke byttet på min norsk solgte S3.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Februar 27, 2009 Skal ha vært det... bærebrua på min har knekt 3 ganger eller noe, en gang når jeg har hatt den, ble byttet i fjor også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Februar 28, 2009 Det kom oppgraderte foringer på Facelift utgavene tl S3 mener jeg, som eliminerte dette problemet. Er ikke tie-bars'ene som er problemet, men som nevnt foringene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...