Hjelp. Starter-problemer..

Anbefalte innlegg

Har visst et problem med starteren min. Den gir fra seg et høyt klikk,og ingenting mer skjer. Den funke første gangen jeg starta bilen i går,men rett etterpå da jeg skulle starte funka den plutselig ikke? Innslaget som har gjort sitt,eller kan det være andre ting som har skjedd?

Har lagt opp nye jordinger og strømkabler til og fra batteri,men,kabelen til starteren er den eneste jeg ikke har bytta.

Kan dette ha noe med at starteren ikke får nok strøm? Kabelen mellom starter og batteri ser,etter nøye gjennomsyn i går,noe eira ut,så det kan jo tenkes at den er moden for utskifting..

Noen med erfaringer på dette her? Eventuelt noen tips?

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å bytt kabelen først, det er sannsynlig spenningstap som er årsaken.

Hvis du har en bil i nærheten kan du koble til med startkabler å se om det hjelper. Funker det da er det nesten helt sikkert for høyt spenningstap.

Kan være at innslaget begynner å bli slitt også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve det,og se om det funker. *Krysse fingrene*

Typisk at noe slikt som dette skjer når jeg eeeendelig er ferdig med bilen,og skal ut på testkjøring. Dred ass..

Men men,får teste å se..

Takk for kjapp respons : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.