Anbefalte innlegg

har i dag laget meg noen pynte ringer og sånn rundt innstrument skivene. men da jeg tok av glasset så klarte jeg og sprekke glasset foran innstrument panelet. noen som hvet om man får kjøpt dette hos vag forhandleren til en billig penge?

 

legger ved et bilde også, fornøyd sjøl med resultatet hvertfall:)

rs2`n 244.jpg

rs2`n 250.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glasset finnes nok ikke som reservedel, men hele frontdelen har delenummer 8A1 919 054 A.

Denne delen kommer ikke opp som felles med noen andre biler desverre.

Men i prinsippet burde jo enhver front fra audi 80 instrumentpanel med like hull til pinner og instrumenter passe overens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, alle 80 karoseriene burde jo ha det samm glasset da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det ikke vært enklere om du hadde skrudd innmaten ut, istedet for å plukke av glasset?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joa kannsje det, men litt sent og tenke på sånne ting nå. hadde nesten fått av hele glasset så sprakk det. typiskt det. men var mye riper i det så så var ikke så farlig. men hvis ikke man får kjøpt det så får jeg skjære ut en nytt et i laseren av 1mm plexi glass funker like greit det og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.