går det ann å rette ut bongla felger?

Anbefalte innlegg

Har vært ute å reist litt, så skulle jeg få en veninne til å hente meg på flyplassen - med min bil :( så donka hun så duvelig nedi et stort asfalthull midt i veibanen på ei bru.. det resulterte i 2 deformerte 19" felger : gråter :

Kan dette rettes ut ? kan man eventuelt prøve seg på vegvesenet for at dette hullet ikke var merket osv ? prøve å få dekt skaden ? noen som har erfaring med dette ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal få noe igjen i fra veivesnet må hullet i veien være rapportert inn av noen "før" du kjørte ned i hullet. Slik er det i Oslo ihvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Jeg har rettet flere radius felger på FELGSERVICE i Askim og dem blei som nye. Tlf felgservice 69 84 40 10 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis hullet ikke er merket så har du en god sak. Fikk engang rettet og sveiset en bulk med sprekk i hos ett firma i Porsgrunn og det funket bra etterpå. Så ingenting er umulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kameraten min fikk ikke igjen en dritt etter og ha most frontfangern sin..dem sier bare at det er dumt av deg og ha så store felger eller fanger av glassfiber

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis hullet ikke er merket så har du en god sak. Fikk engang rettet og sveiset en bulk med sprekk i hos ett firma i Porsgrunn og det funket bra etterpå. Så ingenting er umulig.

Trudde at det egentlig ikke var lov å sveise alu felger, er det ikke litt rart at vegvesenet betaler for det da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trudde at det egentlig ikke var lov å sveise alu felger, er det ikke litt rart at vegvesenet betaler for det da?

Det var ikke vegvesenet som betalte den reprasjonen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.