#1 Skrevet Oktober 9, 2005 Noen som skal dit i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2005 tyvärr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2005 skal ditt ja.. synes folk kan være flinke å møte opp i dag siden været er såpass oki 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2005 jeg vet ikke om jeg skal dit i dag.. får se.. om jeg gidder og kjøre dit.. dårlig råd.. har ikke fått lønning enda.. kommer over helga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2005 er bare en lites svipp tur ørjan.. håper det kommer litt folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2005 er bare en lites svipp tur ørjan.. håper det kommer litt folk jeg kommer.. stikker og hente min kjære nå.. snakkes @ olerud ? eller? ring meg du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2005 problemer med og få 90n til og gå på tomgang desverre,så den står for tiden! Driver og pusser den opp nå og forsvinner inn i garasje på ubestemt tid fremover. Lakking av front+bakfanger og skjermbuer både foran og bak blir også gjort i løpet av høsten/vintern da det var litt småting av lakkrust som var greit få vekk.. Men vet aldri.. Plutselig en dag dukker jeg opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 9, 2005 Faen i helvete ..... dette glemte jeg , nå er det jaggu lenge siden jeg har vært der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2005 Ble ofret for dette. Er en god grunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 10, 2005 Ble ofret for dette. Er en god grunn. meir info!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 10, 2005 Kommer på audi-racing.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 10, 2005 meir info!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Om bilen eller turen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 10, 2005 Om bilen eller turen ? turen!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...