#1 Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg har en annen tråd på forumet som viser til at jeg nå har problemer med bl.a. speedometer og cruisecontrol etter et verkstedbesøk. Speedometeret virker bare i ny og ned og da heller i veldig korte perioder. Jeg lurer på om det er noen her med VAG verksted bakgrunn som kan fortelle meg hurtig hvor sensoren til speedometeret er montert på en VW Bora/Golf 2000 modell ? Er dette på et hjul eller på gearboks ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2005 Skal sitte på girkassa den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2005 Skal sitte på girkassa den. Hvor ? På forhånd takk ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2005 Her tipper jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2005 Her tipper jeg Fant den omsider !! Den var på men ikke i "clic position!" ! Speedometer ser nå ut til å fungere mere permanent. Tusen takk Cristian ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2005 Og da fungerer også cruise controll'en igjen også !!!! Naturlig sammenheng egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...