#1 Skrevet Oktober 9, 2005 Sist jeg var hos Møller Ensjø så jeg at de solgte tøffe dekkbagger med Audi logo. Noen som vet om man klarer å få 19" (235-35-19) ned i disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg kjøpte slike, tror vertfall det er slike som du mener, skulle ha de til mine 18" , men de gikk ikke nedi Tror 17" er det største som går ned i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg kjøpte slike, tror vertfall det er slike som du mener, skulle ha de til mine 18" , men de gikk ikke nedi Tror 17" er det største som går ned i. De er sorte med Audi logo og merket, høyre foran, venstre foran osv. Mener det er noe rødt i dem også. Synd hvis det ikke går større enn 17" da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2005 Bilxtra har noen Pirelli hjulbagger til rett under 400kr. De tror jeg klarer og huse store hjul. Kanskje 19"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2005 Det finnes flere typer av disse. De første som ble solgt gjennom hovedlageret til VAG, som det bare er logo på, der går det nesten ikke nedi 205.55x16 etc. De nye som opprinnelig kommer fra Møller Klargjøring som nå også selges til kunder gjennom delelager går det 17" nedi med 225.45x17 Disse var først bare ment for å følge med ny salg av biler, men de har fått så godt tilbakemelding at de ble også tilbudt forhandlere for salg. Det er tatt hjem 50000 slike, 12500 sett. De kommer nå også for større hjul f.eks Touareg og A8. Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2005 Fikk sånne en jul av kona, (den gamle typen bagger) men bare hennes 225/45-17 går i, mine 235/45 17 går ikke.. Hehe.. Noe sleipt å gjøre det på den måten! Edit: Men til poenget: til og med 20" bør vel gå i, hvis de ikke er bredere og har større rulledia enn de 17"'erne de sikkert er ment for? Er jo mange her som kjører relativt smale dekk på store felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2005 Edit: Men til poenget: til og med 20" bør vel gå i, hvis de ikke er bredere og har større rulledia enn de 17"'erne de sikkert er ment for? Er jo mange her som kjører relativt smale dekk på store felger! Ja, så mine 225/35-20 burde passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 2, 2005 Kjøpte meg sånne idag. De kostet 245,- og det syns jeg var overraskende billig til å komme fra den kanten . De er skikkelig fine Det stod at de skulle passe opptil 18". Prøvde med 235/45-17, og da var det god plass til overs.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 2, 2005 På Gumpens Auto i kveld prøvde vi med et 225/40R18 på 8x18 felg som sto utstilt i forretningen, god plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 3, 2005 Delelager sjefen i Arendal mener og 18"s skal gå oppi ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 3, 2005 Delelager sjefen i Arendal mener og 18"s skal gå oppi ja! Det var 19" jeg spurte om da Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 3, 2005 Det var 19" jeg spurte om da Trond Er vel ikke rare forskjellen i rulleomkretsen på et 225/40 18 dekk med felg og 235/35 19 dekk med felg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 3, 2005 Det var 19" jeg spurte om da Trond Svarte ikke deg heller, bare bekreftet andres innspill, signaturen din er feil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 3, 2005 Svarte ikke deg heller, bare bekreftet andres innspill, signaturen din er feil;) du får holde deg til topic Trond. Signaturen min er korrekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 4, 2005 Du kan jo prøve en av dekkbagene mine, Arne, så kan du se om 19" går nedi. Jeg tror ikke det skal være noe problem, for de nye er temmelig romslige. Jeg kan ta dem med neste gang vi skal møtes? Nei, ikke neste gang kanskje, for da er det vel ingen av oss som kjører bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 4, 2005 Du kan jo prøve en av dekkbagene mine, Arne, så kan du se om 19" går nedi. Jeg tror ikke det skal være noe problem, for de nye er temmelig romslige. Jeg kan ta dem med neste gang vi skal møtes? Nei, ikke neste gang kanskje, for da er det vel ingen av oss som kjører bil? Tror ikke jeg gidder å drasse med 19" på byn gitt...hehe. Men den 14/11 er det møte på Hvam, kanskje du gidder å ta med en bag dit?. Gleder meg forøvrig til å ta "backpackeren" nærmere i øyesyn. Vi sees 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 4, 2005 Kjøpte meg sånne idag. De kostet 245,- og det syns jeg var overraskende billig til å komme fra den kanten . De er skikkelig fine Det stod at de skulle passe opptil 18". Prøvde med 235/45-17, og da var det god plass til overs.. Hmm,du kunne ikke skaffet ett bilde av baggene? Når de selges så billige MÅ jeg jo bare ha de! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 5, 2005 Hmm,du kunne ikke skaffet ett bilde av baggene? Det kan jeg vel.. " border="0" alt=""> " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 5, 2005 Toppers! Gromme de da,skal bestilles denne uken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 5, 2005 gromt, slike må eg ha... noken som har delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 5, 2005 Delenr: MG 06 04 A De pleier å ligge framme i butikken. Er vel noe kampanjegreier i forbindelse med dekkbyttesesong tenker jeg. Finnes i både Audi og VW utgave! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 5, 2005 Og det er 245,- for alle fire? Det er jo merkelig billig. Skal alle forhandlere ha dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 5, 2005 Og det er 245,- for alle fire? Det er jo merkelig billig. Skal alle forhandlere ha dette? 245,- er for et sett på fire ja Tror nok alle Audi/VW forhandlere har disse, de tre jeg har vært innom i det siste har iallefall hatt de liggende framme. De har en liten brosjyre med sesongtilbud, og dekkposene som de kalles er en del av dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 5, 2005 245 kr ??? Endelig noe som er billig hos Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 8, 2005 Da var det innkjøpt, og eit sett i bestilling.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...