#26 Skrevet November 8, 2005 Handlet to sett jeg og, fine bager dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 8, 2005 F*kk!!!! Glemte å stikke innom Møller Ålesund idag.......tviler på 10x17 med 255/40 dekk passer nedi slike bagger men det får heller bli bagger til vinterhjulene da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 8, 2005 19 tommere går i de "nye" bagene. En på jobben har lagt sine rs6 replicaer i dem og det er fortsatt litt å gå på, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 9, 2005 Jeg har også kjøpt. 235/35-19 går fint. Målte den og den er 25 cm høy og 70cm i diameter. så det er bare å måle hjula folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 15, 2005 Kjøpte ett sett med VW poser jeg også. Masse plass til mine 19". Overraskende billig og god kvalitet! Eneste ulempen er at de løftehankene var alt for lange slik at det var slitsomt og bære to og to over lengre avstander. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 15, 2005 Kjøpte ett sett med VW poser jeg også. Masse plass til mine 19". Overraskende billig og god kvalitet! Eneste ulempen er at de løftehankene var alt for lange slik at det var slitsomt og bære to og to over lengre avstander. Dette irriterte jeg meg over også. Det kunne også vært et lite håndtak i andre enden, kjekt når du skal stable de opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 15, 2005 Var og skulle kjøpe meg dekkbager type Audi idag, men det var tomt gitt. Var en del VW igjen, men Audi var der bare den gamle typen der det bare går 17" igjen.. Har en forhandler til å prøve før jeg gir helt opp, men jeg anser løpet som kjørt for i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 15, 2005 Steike, har jeg dritt meg ut da? Hva var dellenummeret til de store posene, vs. de små? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 16, 2005 Etter hva jeg har hørt, er jo ikke den ideelle lagring av dekk i en slik bag ! Jeg har blitt fortalt at man skal lagre dekk mørkt, svalt, og litt fuktig. Mulig jeg er helt på bærtur, men jeg synes jo det høres ganske så fornuftig ut. Vi snakker jo om gummi Å lagre gummi i en bag, kanskje til og med i romtemperatur, har jeg ikke tro for er noe positivt for gummien. Jeg skal jo være enige i at disse Audi-bagene er utrolig "fete" og rimelige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 16, 2005 Noen som har bilde av disse til VW? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 16, 2005 Etter hva jeg har hørt, er jo ikke den ideelle lagring av dekk i en slik bag ! Jeg har blitt fortalt at man skal lagre dekk mørkt, svalt, og litt fuktig. Mulig jeg er helt på bærtur, men jeg synes jo det høres ganske så fornuftig ut. Vi snakker jo om gummi Å lagre gummi i en bag, kanskje til og med i romtemperatur, har jeg ikke tro for er noe positivt for gummien. Jeg skal jo være enige i at disse Audi-bagene er utrolig "fete" og rimelige. Ideelt skal gummi lagres mørkt, kaldt(som mulig), og uten luftsirkulasjon(vakuum) Så hvis du putter bag og hjul i fryseren er du på god vei. Men da trenger du for så vidt ikke bagen... Men hjula i bagene i en kald garasje er nok det beste. Tror ikke fuktighet har så mye å si for gummien, og det er jo ikke akkurat positivt for felgen da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 2, 2006 Delenr: MG 06 04 A De pleier å ligge framme i butikken. Er vel noe kampanjegreier i forbindelse med dekkbyttesesong tenker jeg. Finnes i både Audi og VW utgave! Hmm.. ringte den lokale vag forhandleren nå og han fant ikke noe med dette delenr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 2, 2006 F*kk!!!! Glemte å stikke innom Møller Ålesund idag.......tviler på 10x17 med 255/40 dekk passer nedi slike bagger men det får heller bli bagger til vinterhjulene da Jeg fikk plass til 10x19 med 265/30 så felgene dine burde gå fint. Det er derimot to typer av disse, og jeg har den største typen. Den minste var MYE mindre og tviler på det er plass i denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 6, 2006 Etter mye venting har jeg endelig klart å få fatt i noen slike dekkbagger. Den lokale forhandleren fant ingenting når jeg ga dem det delenr som står i denne tråden. Etter en del masing så sa de til slutt at baggene hadde gått ut av produksjon. Jeg syntest det var litt rart at den nyeste typen hadde gått ut av produksjon så jeg ringte til møller og fikk tak i delenr. Det viste seg at det var endret til 810002au for audi-baggene. Var ca 75 sett på lager da jeg ringte for ca en uke siden, så om noen fortsatt trenger slike så er der iallefall muligheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...