#1 Skrevet Oktober 9, 2005 Måtte av igjen med toppen på rallyen min og vurderer om jeg må ha ny topp pakning. Motoren har ikke vært startet siden jeg byttet den ved motoroverhaling. Er litt skeptisk til å bruke den men kanskje noen her vet det sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2005 Måtte av igjen med toppen på rallyen min og vurderer om jeg må ha ny topp pakning.Motoren har ikke vært startet siden jeg byttet den ved motoroverhaling. Er litt skeptisk til å bruke den men kanskje noen her vet det sikkert. Org G60 pakning av stål kan fint brukes omigjen, har gjort dette flere ganger, bare pass godt på at den er ren og at det ikke ligger noe mellom stållagene. Har du gammel type pakning av organisk materiale må den byttes ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2005 Den er den som er 3 lag med stål i midten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...