Anbefalte innlegg

Da jeg kun hadde en nøkkel til min 2001 Passat, og sjekket pris på nye hos Møller (1400,- pr. stk) kjøpte jeg to nøkkler på ebay, en brukt, og en helt ny.

(700 totalt)

Søkte her på forumet og ser at disse nøkklene må programmeres gjennom vag-com, og da kobblet opp med tyskland.

Prisen for dette ser jeg er oppgitt til 500,-

Er det da slik at når du kjøper ny hos Møller får du programmering gratis?

Nøkkelen er jo delt i to, og jeg fikk vite det var 700 pr del. ingenting ble nevnt om programmeringen.

Er det noen her som har programmert nøkkelen sin, og kan bekrefte hvordan det gjøres, er ikke interessert i hvordan du TROR det gjøres.... : rolleyes

Forøvrig tre brukere på nøkkelen(knapper) og ja nøkkelnummer og frekvens er den samme på alle nøkkler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du må han "Vag-com" for å kode startsperre/fjernstyring til bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og den må kobbles opp med Tyskland?

Eller kan dette gjøres med egen vag com?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha loginkode for å gjøre det.4 eller 7 lang skc nøkkel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen for dette ser jeg er oppgitt til 500,-

Er det da slik at når du kjøper ny hos Møller får du programmering gratis?

Fikk pris på ny nøkkel med 3 knapper til 2001 A6 1405,-Kr ink programmering.

Tom R

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager hvis jeg stjeler tråden din, har en relatert situasjon. Problemet mitt er at jeg ikke har nøkkelnummeret til min UrS4.

1) Er det noen sted jeg kan finne dette på/i bilen?

2) Kjøper jeg en slik nøkkel på ebay, kan jeg da programmere den selv v.hj. av vag com?

Fikk forresten pris på ca 1200,- hos Audiforhandler, men dette er den gamle fjernstyringen og er nok noe billigere av den grunn. Også dette inkludert programmering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og den må kobbles opp med Tyskland?

Eller kan dette gjøres med egen vag com?

Det er Møllers eget diagnosesystem som kobler seg opp mot server i tyskland for å få tilgang til startsperrens pinkode ved koding av nøkkelenheten. Denne pinkoden er det ikke lenger mulig å få via Møller, men det finnes andre muligheter. Når du har denne pinokden kan du enkelt og greit kode startsperremodulen slik at de nye nøklene dine blir godkjente og starter bilen.

Er det kun fjernkontrollen du skal matche med sentrallåen så trenger du ikke denne pinkoden nevnt overfor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.