#1 Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg har en Passat 1,9 TDI 130 HK -04 modell og tenker på å montere webasto i denne. Er det noen som vet om det er montert forvarmer i disse bilene? Slik at en slik montering kanskje kan bli billigere. Hvem kan montere dette i Tromsø? Hva er prisen på dette? Noen som vet om medlemmene i club'en får en god pris på dette noe sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2005 Nordiesel er forhandler av Bosch/Espar (Eberspächer) og JH Motor er forhandler av Webasto. Regn med ca. 15000,- Tror ikke du får noen spesiell rabatt på disse plassene, med mindre du kjenner noen som jobber der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2005 Jeg snakket med VW verksted idag, og de sa at jeg hadde en Eberspächer varmer i bilen, og at jeg derfor bare trengte et oppgraderingskit. Ringte også til Nordiesel som sa at dette ikke var tilfelle i Passat 04 modell. Det var bare caravelle som hadde dette fra fabrikk. Er det noen som vet noe mer om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...