#1 Skrevet Oktober 10, 2005 Skal på byen å invistere i Xenonlys til bilen min straks nå, men ser litt mørkt på jobben... Bak forlyktene er det så sinnsykt trangt. Finnes det noen enkel måte å ta løs lysinnsatsene på? Mottakelig for tips m/bl.a bilder. Skal forresten bli godt å få litt bedre lys på S6'n i høstmørket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2005 2 skruer oppå og 2 skruer i bunnen av lykta. For å komme til de to under må du skru av den lille stållisten mellom fangeren og lykta. Den sitter i 1 skrue nærmest panseret, og en liten klips/plugg under blinklyset. Når du har skrudd løs skruen ser du hvordan den klipsen er presset inn. Det er like greit å ta ut hele lykten med blinklyset på. Alle ledningene sitter i kontaktstykker som enkelt kan kobles fra når du har løsnet lykten - da får du hånden leter ned for å koble dem av. Har du lyktespylere (noe du antageligvis ikke har siden du ikke har originale Xenon) må du dra ut spylerhodet (ganske tungt, dras rett ut) og hekte av det lakkerte dekselet, slik at det blir plass til å dra listen rundt spyleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2005 Hei, laget en tråd når jeg monterte mine. Xenonmontering Eeh... alle bildene var visst vekk. Noen moderatorer som hvet hva som er årsaken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2005 Da har jeg fått montert Xenonlysene på bilen. Ble utrolig fett da. Har tatt noen bilder, men det er litt for lyst ute ennå til at det vises bra på bildene. Skal ut og ta bilder å legge ut etter at mørket har kommet. Gleder meg til å ut å kjøre en tur. Btw. Mekonomen sitt H1-sett som ble innkjøpt... Veldig enkelt når man først va igang, men jeg var nervøs da jeg åpnet eska ja... Men det funker bra og det kosta ikke allt for mye heller. Mine anbefalinger så langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...