Anbefalte innlegg

Bilen har begynnt å lekke litt vann og ser det kommer fra undersiden av pumpa. Har også hørt periodisk uling, så trur pumpa synger på siste verset.

 

Lurer da på om det er store kvalitetsforskjellen om jeg kjøper en pumpe på biltema for 229,- eller på mekonomen for 550,-

 

Noen som vet ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen har begynnt å lekke litt vann og ser det kommer fra undersiden av pumpa. Har også hørt periodisk uling, så trur pumpa synger på siste verset.

 

Lurer da på om det er store kvalitetsforskjellen om jeg kjøper en pumpe på biltema for 229,- eller på mekonomen for 550,-

 

Noen som vet ?

 

Har brukt Biltema pumpa til min tidligere GTI og G60 motorer,ingen problemer. Hadde nå for 3 uker siden komplett reg.skifte etc på min 2.2T,da kjøpte jeg pumpa fra Mekonomen. Tror det er "hipp" som "happ" hvor du kjøper. Har ikke hatt problemer med Biltema siden værtfall. Oppdaget da jeg skulle handle til G60 at denne ikke var oppført til Biltema,men samme på alle 1.8L :)

 

Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet med Biltema er at du faktisk alderi veit hva du far. Noen ganger får du eksakt samme delen som hos mekonomen bare annen embalsje, mens andre ganger kan det være helt andre produsenter på samme del.

Nå er ikke vannpumper det det er størst fare for å få dårlig deler av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.