Bergen: Bil&Tele samarbeid

Anbefalte innlegg

Hei ALLE sammen.

 

Litt info anngående Bil&Tele.

 

Har snakket med Geir idag anngående treffet vi hadde der på Fredagen. Grunnet kort varsel fra alle kanter kom dette treffet litt vel brøtt på oss ALLE. Og i den annledning greide vi desverre ikke å få til noen opplegg rundt dette. Dette er noen som Bil&Tele beklager på det sterkeste.

Vi holder på i disse dager å snakker litt om hva vi kan finne på sammen av aktiviteter og samarbeid, noe som Bil&Tele er meget innteresert i. Noe av hva vi til dags dato her kommer opp med et for eksempel at vi som klubbmedlemmer kan få låne bukker hos Bil&Tele etter arbeidstid for da skruing på egene biler!!: ja : Dette synes jeg var ett kjempe bra tilbud fra Bil&Tele! Det er jo alltid greit å ta oljeskiften selv eller andre småreperasjoner på egen bil og da få bruke ett sikkelig verksted. Bil&Tele vi nå også som sagt bli forhandler av Dahlback Racing sine produkter så dette kan jo bli et pluss for oss medlemmer i fremtiden!

 

Jeg vil komme tilbake med mer info anngående hva som skjer fremover.

 

Vennlig hilsen TThomaz:touche:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lån av bukker. Kanonbra tiltak : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres lovende ut..

Veldig bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke noen mulighet til å komme meg inn dit grunnet barnedåp på østlandet... Men er det noen som har bilder fra treffet??????????? : bh :: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.