#1 Skrevet Oktober 10, 2005 Jaja da var det på tide med ett nytt treff etter Gokart treffet! Denne gangen blir det på Arenum klokken 1900 som vanlig. Håper dere som har tid tar turen nedom! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2005 Ingen Go-cart kjøring Stiller jeg vettu... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2005 ej klart å drikk mej nesten frisk i helga so ej kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2005 Dere får kose dere! Er dessverre opptatt i 87 årsdag i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2005 Kommer selvfølgelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2005 bra greier, og det er jo sol og varmt iallefall nå! Vi krysser fingra på at dette holder seg til i kveld. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2005 ....sjuk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 11, 2005 Stakkars guttefant. Men kommer preben og Stian da?? Den fotballen for oldboys har du ikke godt av Ronny. God bedring iallefall:glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 11, 2005 Kan ikke komme... Må nok jobbe litt... Har espen fått spiller i bilen sin nå??? Eller ville han ha den jeg har liggende??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 11, 2005 Long time, no see. Jeg kommer. (med nytt "kombiinstrument" ,til 10 lapper, og greier. Bytter snart til toyota.... NOT!!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 11, 2005 Ich komme,sehr schnell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...