hvor får man kjøpt Eksos bandasje?

Anbefalte innlegg

Bandasje eller hva det heter, slik som folk bruker for å holde varmen så eksosen flyter bedre igjennom eksosanlegget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bandasje eller hva det heter, slik som folk bruker for å holde varmen så eksosen flyter bedre igjennom eksosanlegget?
er en del steder egentlig..spørs litt på hvor du bor men vet gundersen racing i oslo har og pedersen racing har vel,men det ligger i fredrikstad vist jeg ikke tar helt feil,ellers så har dem sikker noe på nbs

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VANGBO på kløfta har bra utvalg i alt tenkelig til eksos.

Klubbrabatter får vi også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay, mye koster slikt da? skulle bare hatt ett lite sted midt under bilen, siden det ligger inntil mellomaksling gjennomgangen. bare for att det skal slutte og dunke metallisk;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

korleis er det å bruke dette? er det ikkje litt farlig?

kva er fordelen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke egnet til å holde eksosen vekk fra uderstellet. Sliter nok filler av den etter en uke eller to. Legg heller eksosen som den skal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

javel, men jeg skal prøve på dette allikevel.

 

og igjen.. Hvor mye koster dette da?

 

Takker for svar;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

korleis er det å bruke dette? er det ikkje litt farlig?

kva er fordelen?

 

fordelen med eksos bandasje er vel at du isolerer eksosen slik at du ikke får så mye varm stråling fra eksosenanlegget

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette får bl.a du kjøpt på de fleste Am-Car-motorbygg-butikker, eks Sverre Kahrs Racing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min lokale shell-butikk har faktisk... I tillegg til alt annet en kan finne på å måtte trenge en søndag når alt annet har stengt. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville heller brukt et eksosfeste av noe slag f.eks biltema sitt.

Eksosklemme.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja, jeg får se hva jeg finner på. må i hvertfall ha noe til å dytte anlegget nedover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ofte kan du få til det ved å løsne sjøter å vri litt på rørene i forhold til hverandre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruk ei gummi matte...

den varer ei stund..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ofte kan du få til det ved å løsne sjøter å vri litt på rørene i forhold til hverandre.

 

Dette funker aller best ja.. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gummimatte er fyfy å legge INNTIL eksosrør... det kan ta fyr, og gummi brenner som sagt godt.... og de 15kg med understellsmasse (les: TJÆRE) som er under bilen kan lage ett lite helvette....

 

Har brukt eksosbandasje for å unngå dunking mot bakakasel før, men fungerte bare ett par dager før det flisa opp.

 

Henger eksosen for høyt er det jo bare å få tak i litt større opphengsstrikker ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gummimatte er fyfy å legge INNTIL eksosrør... det kan ta fyr, og gummi brenner som sagt godt.... og de 15kg med understellsmasse (les: TJÆRE) som er under bilen kan lage ett lite helvette....

Upps.. : klø :

Det virker, men dersom det blir ekstremt varmt, så er det vel kanskje ikkje bra nei.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det så varmt under bilen da?

 

det eksosanlegget har jeg strevet en hel masse med.

så harj eg jo nå Endelig fått det til å sitte høyt opp fra bakken, så nå er det for høyt.. men jeg skal se hva jeg kan gjøre. har ikke sett under der etter sist jeg fiksa eksosanlegget.. trodde dette eksos båndet var sterkt jeg det er jo 2 runde flater som bare skal dunke mot verandre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.