#1 Skrevet Oktober 10, 2005 har sittet noen timer å tittet rundt på vortex nå, v-dub miljøet i usa er utrolig stort, og veldig bra, med høy standar. Kunne godt tenkt meg å hatt en sommer og to her borte for å deltatt på noe slikt! noen smakebiter: Flere bilder HER! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2005 Man trenger ikke dra til USA for å finne biler med tyske felger. Bare å hoppe på kielfergen det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2005 Man trenger ikke dra til USA for å finne biler med tyske felger. Bare å hoppe på kielfergen det.. håper det bare var ironi mattis.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2005 Var nok ikke det.. hvorfor skal man dra over dammen for å se euro-look biler når vi bor i europa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2005 Helt enig med deg Glenn Ove! Masse fete biler i USA, har fått masse inspirasjon fra vwvortex og har fulgt med på Golf IV delen på forumet der lenge. Det hadde vært morro og sett mange av de bilene live. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2005 Enig! masse tøft der borte. Masse fete biler under den "heavyweights" tråden på golf4/jetta delen av vortexforumet. En slags "amerikanisert euro-look" vil jeg si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2005 Var nok ikke det.. hvorfor skal man dra over dammen for å se euro-look biler når vi bor i europa? for en usa preget "euro look" er vesentlig mye bedre enn vår egen look. her på berget er det sjelden du ser så igjennomførte bilen som de har over dammen, og om felgene er tyskprodusert eller svenskprodusert bryr meg der sola ikke skinner, for som sagt, bilene er veldig gjennomførte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2005 Må si meg til dels ening med Hr Wang. Mange av de "store" byggene i USA er jo primært bygget rundt tyskproduserte styling og tuning deler. USA har en kvalm tendens til å pakke om det meste av internasjonale varer for så å stemple "Made In America" på det. Dette inkluderer også flere av stilartene bilene er bygget rundt. En tysk bil, med tysk styling og tyske felger er like tysk selv om den er lakkert i "stars & stripes" og det henger en "dude" ut av vinduet med en halv Mikkey D meny mellom tennene. Som amerikanerene ville sagt , just my 0.2$ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2005 for en usa preget "euro look" er vesentlig mye bedre enn vår egen look. her på berget er det sjelden du ser så igjennomførte bilen som de har over dammen, og om felgene er tyskprodusert eller svenskprodusert bryr meg der sola ikke skinner, for som sagt, bilene er veldig gjennomførte! Så det du sier her er at euro"look" er bedre enn original tysker-stil? Må nok si meg sterkt uenig der. Nå vet ikke jeg hva du mener med "her på berget". Går ut ifra du mener Haugesund, da du tydeligvis ikke har vært utenfor landegrensene på treff. En ting er å se bildene fra treffreportasjer. Da blir fokusen som oftest satt på de bilene med mest styling. Ikke nødvendigvis hva normen tilsier. Forøvrig artig å se deres tolkning av hvordan vi europeere styler bilene. Plastikk ala england, tyske hjul, böseblick og plastsveising av fangere. Menmen, yanks will be yanks.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 10, 2005 Så det du sier her er at euro"look" er bedre enn original tysker-stil?Må nok si meg sterkt uenig der. Nå vet ikke jeg hva du mener med "her på berget". Går ut ifra du mener Haugesund, da du tydeligvis ikke har vært utenfor landegrensene på treff. En ting er å se bildene fra treffreportasjer. Da blir fokusen som oftest satt på de bilene med mest styling. Ikke nødvendigvis hva normen tilsier. Forøvrig artig å se deres tolkning av hvordan vi europeere styler bilene. Plastikk ala england, tyske hjul, böseblick og plastsveising av fangere. Menmen, yanks will be yanks.. Smak og behag, euro og tysker stil, har ikke store forskjeller, men du ser du ser dem, gjerne med litt city light's osv. Når det gjelder styling, så er ikke det noe som tiltrekker meg noe særlig, da må det være igjennomført, en god OEM + look, men pene karosseri mods snur jeg meg kjappere etter. men som sagt, smak og behag, du liker ditt og jeg liker datt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 10, 2005 Jeg må si meg enig med Paul og Mattis her, alle de bilene som er framvist her er jo omtrent det samme man kan forvente å se på et tysk biltreff... Er ikke noe revolusjon dette her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 10, 2005 Hadde tråden handlet om bilmiljøet med dets trender osv i Tyskland så hadde sikkert noen sagt at alt var bedre over dammen... "Uansett hva du har eller hva du gjør så er det noen på Vacn forumet som ikke liker"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 11, 2005 Hadde tråden handlet om bilmiljøet med dets trender osv i Tyskland så hadde sikkert noen sagt at alt var bedre over dammen... "Uansett hva du har eller hva du gjør så er det noen på Vacn forumet som ikke liker"... Derav navnet diskusjonsforum Om alle er enige er det jo ingen hensikt å diskutere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 11, 2005 Derav navnet diskusjonsforum Om alle er enige er det jo ingen hensikt å diskutere. Vet ikke helt om jeg kan si meg enig i det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 11, 2005 Trenger sef ikke reise over dammen hverken til united states of usa eller tyskland for å se på tyskerstål, MEN det er helt sikkert andre måter å gjøre ting på, nye idear osv osv andre plasser enn i tyskland, DERFOR hadde det vært gøyalt å tatt turen både hit å dit for å fått idear å inspirasjon osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 11, 2005 Trenger sef ikke reise over dammen hverken til united states of usa eller tyskland for å se på tyskerstål, MEN det er helt sikkert andre måter å gjøre ting på, nye idear osv osv andre plasser enn i tyskland, DERFOR hadde det vært gøyalt å tatt turen både hit å dit for å fått idear å inspirasjon osv... fint at noen forstår meg vertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 11, 2005 Derav navnet diskusjonsforum Om alle er enige er det jo ingen hensikt å diskutere. At det er et diskusjonsforum er jeg fullt klar over, har vært her en stund kan e si;) Det som er poenget er at uansett hva noen sier her på forumet så er det blitt sport å si seg uenig, uansett hva som diskuteres.. Spør du meg er det bare forstyrrende og totalt unødvendig, men det er bare min mening... Har vært på Vortex bra lenge og fulgt endel av prosjektene der, og jeg må si at det aller meste er meget bra.. Jeg liker måten dem gjør det på, uansett hva det kalles... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 11, 2005 Trenger sef ikke reise over dammen hverken til united states of usa eller tyskland for å se på tyskerstål, MEN det er helt sikkert andre måter å gjøre ting på, nye idear osv osv andre plasser enn i tyskland, DERFOR hadde det vært gøyalt å tatt turen både hit å dit for å fått idear å inspirasjon osv... Enig eg og. Skylapper er feigt! Sjøl velger jeg nok Belgia/Nederland før USA Nå legges det jo stadig oftere ut treffreportasjer fra Europa på Vortex, med masse inspirerende bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 12, 2005 Har lagt merke til belgia ja, men en plass som overaska meg var faktisk ungarn, de får det til der og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 12, 2005 . Denna var sexy;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 30, 2005 den råeste mk3 jeg vet om, skal mye til for å overgå denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 30, 2005 hva med gto styling? hehe.. Synes denne jettan er deilig jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 30, 2005 og denne bobla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...