#1 Skrevet Oktober 10, 2005 Et spørsmål ifm. turbo på Golf mk3 TDK. På min sitter det i dag en KKK-turbo. I følge familiealbumet så er det ikke mindre en 6-7 forskjellige turboer på denne bilen. Er det noen som vet hva, om noe, som er er forskjellen på disse ulike turboene...bortsett fra at det er levert både KKK og Garret? Kan disse uten videre gå om hverandre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2005 Ingen som vet noe om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2005 De går omhverandre, men er forskjellige flenser på KKK og Garret iaffal. Så sats på snurre av samme merke du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2005 Det fant jeg ut litt tidigere i dag ja...men det var e turbo fra en Caravelle da. Fikk den så billig at det er greit å ha liggende. Kan jo tenkes jeg finner på noe morsomt med en av motorene jeg har stående... Får vel bare lete videre etter en KKK-snurre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2005 Har liggende en kkk 24 til aan motoren lars inge Det kunne blitt morsomt flower nok til 250hk iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2005 Hva slags pris snakker vi om da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2005 Har K24 og TD KKK turboene samme flens da? Trodde dieselturboene hadde flens a la K03/04 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2005 Har K24 og TD KKK turboene samme flens da? Trodde dieselturboene hadde flens a la K03/04 Tror du har rett i det, litt mindre på TDkkk`ene. Ikke litt overkill med en 300hk K24 på en TDK vel? Er jo lov å prøve, men tror det må byttes mer enn bare turbo for å få utbytte av den i slik størrelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2005 Det passer ikke nei...da er jo problemet løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 13, 2005 Var vel først og fremst ment som en spøk men kunne blit interessant å se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 16, 2005 Noen som har byttet turbo på Golf mk3 før? Sliter litt med å komme til alle boltene, spesielt mellom manifold og turbo..tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...