#1 Skrevet Oktober 10, 2005 Noen her i Vestfold som har Wagcom?? Trenger å få nullstilt service indikatoren på A4n etter oljeskift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2005 Det gjør vel Møller uten å ta betalt for det vel?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2005 Det gjør vel Møller uten å ta betalt for det vel?? Trodde jeg måte betale for en diagnose time eller noe sånt jeg... Må ringe å høre i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2005 På Møller Tønsberg så måtte jeg bestille time for å slette en airbag kode. Dro heller da til Møller Horten, der var det ikke no problem og gjøre sånt på sekundet, kosta ingenting heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2005 Noen her i Vestfold som har Wagcom?? Trenger å få nullstilt service indikatoren på A4n etter oljeskift Dette kan du jo gjøre enkelt selv: Resette Serviceindikator Volkswagen Passat Resetting the service interval display "service OIL" is shown on trip recorder display. - Switch ignition off. - Press the "trip" reset knob and switch ignition on (while the "trip" reset knob still is down). - Release the "trip" reset knob. - Turn clock adjusting knob to right. (If instrument cluster has an analogue clock, pull adjustment knob out) - Service shown on trip recorder is reset and three dashes (---) appear on display. - Switch ignition off. (Switching ignition off cancels display for service) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2005 Ligger noen oppskrifter på hjemmesiden min om den til Arne ikke funker http://home.online.no/~c-johns2/Tech%20Files/Reset%20Oil%20Counter.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2005 Kjekt å vite! Dette må testes i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...