#1 Skrevet Oktober 10, 2005 Noen som vet om det finnes? i løs-salg asså... man får jo grøftelys/nærlys, men har ikke funnet fjernlys enda... å kjøpe 2 stk streetfighter kapper til MC er uaktuelt, de koster sikkert mer enn det smaker... Skal bygge om frontlysa på en WANNABE VAG jeg har, så alle tips mottas med takk... PS: kan eventuelt bruke SMÅ fjernlyskastere og.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2005 Hella lager 90 mm modul-lamper, og fjernlys finnes både som linser og paraboler (reflektorer). Mange nyere busser (både Nettbuss og RTB) har disse lampene på nær- og fjernlys. Jeg regner med at det er en ganske stiv pris på disse lampene da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2005 Noen som vet om det finnes? i løs-salg asså... man får jo grøftelys/nærlys, men har ikke funnet fjernlys enda... å kjøpe 2 stk streetfighter kapper til MC er uaktuelt, de koster sikkert mer enn det smaker... Skal bygge om frontlysa på en WANNABE VAG jeg har, så alle tips mottas med takk... PS: kan eventuelt bruke SMÅ fjernlyskastere og.... ja, dette finnes. hellanor har DE-micro i fjærnlys linser. hør med Bjørn B. her poå fourmet han har det på S4 sin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...