Anbefalte innlegg

Noen som vet om det finnes? i løs-salg asså... man får jo grøftelys/nærlys, men har ikke funnet fjernlys enda...

 

å kjøpe 2 stk streetfighter kapper til MC er uaktuelt, de koster sikkert mer enn det smaker... : eek :

 

 

Skal bygge om frontlysa på en WANNABE VAG jeg har, så alle tips mottas med takk...

 

PS: kan eventuelt bruke SMÅ fjernlyskastere og....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hella lager 90 mm modul-lamper, og fjernlys finnes både som linser og paraboler (reflektorer). Mange nyere busser (både Nettbuss og RTB) har disse lampene på nær- og fjernlys. Jeg regner med at det er en ganske stiv pris på disse lampene da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes? i løs-salg asså... man får jo grøftelys/nærlys, men har ikke funnet fjernlys enda...

 

å kjøpe 2 stk streetfighter kapper til MC er uaktuelt, de koster sikkert mer enn det smaker... : eek :

 

 

Skal bygge om frontlysa på en WANNABE VAG jeg har, så alle tips mottas med takk...

 

PS: kan eventuelt bruke SMÅ fjernlyskastere og....

 

 

ja, dette finnes. hellanor har DE-micro i fjærnlys linser. hør med Bjørn B. her poå fourmet han har det på S4 sin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.