#1 Skrevet Oktober 10, 2005 Nå er det lenge siden jeg har kjørt Gocart... Noen som blir med en dag til neste uke.. Harald Huysman f.eks... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2005 Ja, hadde kanskje ikke vært så dumt det! Bra forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2005 kjører jo forsåvidt go kart vær dmen hadde vært morro og prøvd det innendørs igjen,sinnsykt lenge sia men kommer ann på pris og tid da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2005 Sett noe konkret, så henger eg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2005 Skal ringte til Harald Huysman i morgen og høre om vi kan få en god pris osv... Hvis vi skal sette en dato, hva med Onsdag 19, kl 1730? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2005 17:30 er vel kanskje litt tidlig ell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2005 OK... f.eks 1830, eller 1900... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2005 Det er bedre ja for meg med 19:00 hvertfall! Men hva med dere andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2005 Vanelige priser er 150kr for 9min! Søndager er det kjør 3 betal for 2! Mulig det kan forhandles men det er hvertfall prisen for folk flest! Tror jaggu jeg vil være med selv jeg:) Onsdag er jo eneste dagen jeg har no fritid:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 10, 2005 Kult.. dette liker jeg.. Hvis folk kommer med innspill hvilke dager som passer, og klokkeslett. Så skal jeg ringe Harald Huysman å deale pris... - kun et forslag. Vi kunne jo hørt med Audi Senter/Møller om de har lyst å vært med å sponse. Var inne på Harald Huysmans hjemmeside, hvorav det kan kjøres Grand Prix eller Le Mans... 1,2 eller 3 timer med Gocarting... Hva med f.eks VW vs Audi ? eller andre konkuranser? Kom med innspill...! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 11, 2005 oh, dette høre morsomt ut. Håper jeg også får være med selvom jeg er fra østfold heuysmann, er det den banen som går i to etager? Jeg har tid når som helst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 11, 2005 oh, dette høre morsomt ut. Håper jeg også får være med selvom jeg er fra østfold heuysmann, er det den banen som går i to etager? Jeg har tid når som helst! Nei den går ikke over to plan og ja selvfølgelig kan du være med selv om du kommer fra ØstfoLd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 11, 2005 Nei den går ikke over to plan og ja selvfølgelig kan du være med selv om du kommer fra ØstfoLd. Ok, mener å ha hørt om en bane som gikk over to plan. sikkert drømt som vanlig.. øy, la merke til den tjukke L'en ja. Merk, jeg er da fra moss og snakker ikke med tjukk L. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 11, 2005 Det var tidligere en bane som gikk i to etasjer i et gammelt parkeringshus. Husker ikke hva navnet på stedet var, men det var på en av veiene på nedsiden av Ekeberg. Vi har ett medlem i klubben som jobber på Huysman - Casper Lian. Dere kan jo høre med han om han kan fikse en god VACN pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 11, 2005 Ok, mener å ha hørt om en bane som gikk over to plan. sikkert drømt som vanlig..øy, la merke til den tjukke L'en ja. Merk, jeg er da fra moss og snakker ikke med tjukk L. Mosssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss Vet om en til som jobber der. Kan høre med han også. Jeg er med, men helst ikke før kl. 19. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 11, 2005 Mosssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss Vet om en til som jobber der. Kan høre med han også. Jeg er med, men helst ikke før kl. 19. onsdag rundt 19 passer her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 11, 2005 Det var tidligere en bane som gikk i to etasjer i et gammelt parkeringshus. Husker ikke hva navnet på stedet var, men det var på en av veiene på nedsiden av Ekeberg. Vi har ett medlem i klubben som jobber på Huysman - Casper Lian. Dere kan jo høre med han om han kan fikse en god VACN pris. Stemmer det, var i Konowsgate... Tok ryggen min der å kunne ikke kjøre på 1,5år.... Men de er konkurs som alle andre,kun HHK igjen nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 11, 2005 Hvis jeg ikke tar helt feil var det Oslo carting senter som hadde over 2 etg før de flyttet til grønnland (Oslo)! Der hadde de jo bane en stund før alt brant ned! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 11, 2005 Hvis jeg ikke tar helt feil var det Oslo carting senter som hadde over 2 etg før de flyttet til grønnland (Oslo)! Der hadde de jo bane en stund før alt brant ned! Stemmer det.. Var en helt rå bane.. men en killer for rygg og nakke... Må få med flere hvis vi skal ha VW vs Audi... kom igjen, bli med... Da går vi utifra at det blir oppmøte fra kl.1900-1930. Noen kunne Onsdag, mens andre Søndag. Hva passer for DEG? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 12, 2005 ok, da ble det ikke onsdag?! siden det er idag... søndag da?! eller neste onsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 12, 2005 Da setter vi en dato: Onsdag 19. oppmøte fra kl 1900-1930 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 15, 2005 Jeg blir gjerne med. Lenge siden jeg har kjørt no, så det kan blir morro. Men så var det transport til hhk da. Har ikke bil med skilter, så hvis noen kunne vært behjelpelig med transport fra Høybråten/lørenskogområdet har det vært fint Eller fra en eller annen togstasjon på veien nedover mot bryn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 17, 2005 Da setter vi en dato: Onsdag 19. oppmøte fra kl 1900-1930 ble det på hausmanns eller?pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 17, 2005 fikk jeg lyst til å bli med påå oxo, se om det passer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 17, 2005 Om jeg rekker er jeg med, om det er lov til å kjøre "litt" hardt uten at noen begynner å sippe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...