#26 Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg blir gjerne med. Lenge siden jeg har kjørt no, så det kan blir morro.Men så var det transport til hhk da. Har ikke bil med skilter, så hvis noen kunne vært behjelpelig med transport fra Høybråten/lørenskogområdet har det vært fint Eller fra en eller annen togstasjon på veien nedover mot bryn. 99% sikker på at jeg møter så da kan du sitte på med meg bort! Send meg en PM hvis du vil henge deg på! Har noen foresten klart å avtale noen priser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 18, 2005 Får jeg slangen jeg bestilte til IC'n imorgen så kommer jeg Og er noe klubbrabatt skaffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 19, 2005 Eg kjem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 19, 2005 Hei alle sammen.. På mandag ringte jeg til Harald Huysman.. Fikk til svar at det var full booket flere onsdager fremover... Men mandager var ikke noe problem. Vet at denne meldingen kom litt sent! Jeg foreslår at vi heller da kjører gocart Mandag 24/10 kl 1900. Har booket 3 Heat/(Grand Prix hvis vi heller ønsker det.) Det første startet kl 19.40, andre kl 20.00, og tredje kl 20.20... Pris: 150 pr heat, eller for GP 6200,-/10 stk Hvis vi tar GP, blir det VW vs Audi.. Blir det Drop inn heat, kjører vi for morro... (prøvde å få til noe klubbrabatt, men det gikk ei...) Endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 19, 2005 Hei alle sammen.. På mandag ringte jeg til Harald Huysman.. Fikk til svar at det var full booket flere onsdager fremover... Men mandager var ikke noe problem. Vet at denne meldingen kom litt sent! Jeg foreslår at vi heller da kjører gocart Mandag 24/10 kl 1900. Har booket 3 Heat/(Grand Prix hvis vi heller ønsker det.) Det første startet kl 19.40, andre kl 20.00, og tredje kl 20.20... Pris: 150 pr heat, eller for GP 6200,-/10 stk Hvis vi tar GP, blir det VW vs Audi.. Blir det Drop inn heat, kjører vi for morro... (prøvde å få til noe klubbrabatt, men det gikk ei...) Endre Skulle kanskje ha undersøkt dette før du annonserte en dato, da.. :\ Om prisen er såpass stiv tror jeg ikke at jeg gidder. Ofte de har halv pris/2 heat for 1-tilbud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 19, 2005 Mandag henger jeg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 19, 2005 Møter opp jeg også (siden det har blitt fart på kjerra:D). Den GP modusen hørtes morsom ut! Dette blir gøy ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 23, 2005 Ja, hvor mange blir vi? Og er det bestilt uansett Endre? Klar for litt go'karting jeg nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 23, 2005 blir det gp eller er det mulig og møte opp og kjøre et heat bare..møter opp uansett tipper jeg bare for oppmøtes skyld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 24, 2005 Ja, hvor mange blir vi?Og er det bestilt uansett Endre? Klar for litt go'karting jeg nå! Ja jeg har bestilt... vi kan velge mellom GP eller vanlig heat trening... eller drop inn som det heter.... oppmøte rundt 1900... Første heat går kl 19.40.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 24, 2005 Ja jeg har bestilt... vi kan velge mellom GP eller vanlig heat trening... eller drop inn som det heter.... oppmøte rundt 1900... Første heat går kl 19.40.... ill be there..det er idag det er snakk om ikke sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 24, 2005 Jepp.. Gocart kjøring i dag...! Bare å stille oppp kl 1900... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg kommer om jeg så må sykkle til hhk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 24, 2005 Da var første, men garantert ikke siste runde med Gocart kjøring over Det var konge kult... "Neste gang William... gir jeg meg ikke så lett.." Vi kjørte 3 vanlig heat, dvs 3x9min. Siden det bare oss 5 som kjørte siste heatet, fikk vi lov til å ha F1 start på langsiden... Ble et sliket GP løp alikevell.... Dette må vi gjøre flere ganger... Noen ønsker, ang dato... Kanskje ta det om et par uker, slik at flere får vært med... jo flere, jo bedre! Meld interesse her...;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 24, 2005 Noen tall. 1. viggo 28,96 2. Anders 29,65 3. Morten 29,77 4. William 30,16 5. Endre 30,46 Anders! Neste gang tar jeg deg ditVar forresten kongelig morro. Må gjentas.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 24, 2005 Dette var helt klart en knall aften! Kjempefornøyd med mitt første besøk på HHK. Bra tider var det også på VW Audi gjengen må jeg si. Viggo slo til med dagens 2.de beste tid. Det er jo morro. Det morsomste med hele kvelden var F1 løpet, helt klart! makan til kniving og kjøring er det lenge siden jeg har sett Ellers vil jeg bare takke for en kjempeinsats for de som var der og er gjerne med på en runde til (eller cup om vi skal ha det i vinter). Syntes helt klar flere bør bli med neste gang! Morten: neste gang!! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 24, 2005 Noen tall. 1. viggo 28,96 2. Anders 29,65 3. Morten 29,77 4. William 30,16 5. Endre 30,46 Anders! Neste gang tar jeg deg ditVar forresten kongelig morro. Må gjentas.. Nei,Nei... Det må ha vært 29,46... ikke 30,46... kan ikke godta sånt...! Uff.. er jeg så dårlig... men men, jeg kjørte ivertfall fra Camilla som kjørte 48sek runder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 24, 2005 Nei,Nei... Det må ha vært 29,46... ikke 30,46... kan ikke godta sånt...!Uff.. er jeg så dårlig... men men jeg kjørte ivertfall fra Camilla som kjørte 48sek runder... di tallene er korrupte,jeg hadde en runde tid på 25 sekunder,eller var det det jeg brukte for og komme opp i 100km ut på motorveien uansett.morro morro..dårlig at det ikke var flere som møtte opp..men var verdt tid og pneger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 1, 2006 Er det lenge til det blir no gokartkjøring da? Er klar jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 1, 2006 Er det lenge til det blir no gokartkjøring da? Er klar jeg Me too! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Februar 1, 2006 Me 3: vinke : Hvis det ikke blir på mandag onsdag eller torsdag er jeg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...