#1 Skrevet Oktober 10, 2005 så da er det bare og rope ut om noen vil låne den billig i oslo omegn setter også pris på nyttig informasjon om valsing vist noen har noen tips og trix 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2005 så da er det bare og rope ut om noen vil låne den billig i oslo omegn setter også pris på nyttig informasjon om valsing vist noen har noen tips og trix sinnsykt bra william.. skal legge det i nøtta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2005 kjenner ingen som har valsa før a så det går ant og lure noen trix ut av dem,blir valsing iløpet av uka da jeg skal montere justerbart ser du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2005 kjenner ingen som har valsa før a så det går ant og lure noen trix ut av dem,blir valsing iløpet av uka da jeg skal montere justerbart ser du nei, jeg gjør ikke det. men tror det skal ligge litt om det på forumet her. prøv å søk på valsing å se hva du får opp... hold oss oppdatert med bilder da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2005 nei, jeg gjør ikke det. men tror det skal ligge litt om det på forumet her. prøv å søk på valsing å se hva du får opp... hold oss oppdatert med bilder da.. det skal jeg vettu knipse en hel haug,men tipeer det ikke blir så pent men det får gå,kjenner en oppretter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2005 det skal jeg vettuknipse en hel haug,men tipeer det ikke blir så pent men det får gå,kjenner en oppretter SOS Biloppretning på Kløfta gir deg sikkert tips ang det når de driver med slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2005 SOS Biloppretning på Kløfta gir deg sikkert tips ang det når de driver med slikt ja kansje ringe dem,du har ikke et nr dit vel,har streva fært med og få tak i det nr sist jeg hørte om dem,men vent litt,trur jeg fikk ta i dem jeg men skulle ha mye for og valse tru jeg usikker jeg nå men hadde vært fint med et nr uansett..tlf nummer assa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2005 ja kansje ringe dem,du har ikke et nr dit vel,har streva fært med og få tak i det nr sist jeg hørte om dem,men vent litt,trur jeg fikk ta i dem jeg men skulle ha mye for og valse tru jeg usikker jeg nå men hadde vært fint med et nr uansett..tlf nummer assa http://infoside.no/free/10/sos_biloppretting_as/ De tar 300kr pr hjulbue mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2005 http://infoside.no/free/10/sos_biloppretting_as/ De tar 300kr pr hjulbue mener jeg. ja er jo ikke så galt det da men spørs jo hvordan det blir da..men takk for hjelpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 10, 2005 ja er jo ikke så galt det da men spørs jo hvordan det blir da..men takk for hjelpa Brutter`n valsa alle hjulbuene på en 99mod Inpreza der og dette sprakk litt men tar de ikke alt for mye går det bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 10, 2005 Brutter`n valsa alle hjulbuene på en 99mod Inpreza der og dette sprakk litt men tar de ikke alt for mye går det bra! jaja,men da kan dere låne min for 400kr da vettu så kan det bli akkuratt sånn som du ønsker selv,er som regel litt mer forsiktig og nøye med din egen bil også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 11, 2005 Runar Jensen valser, kan høre med han, kanskje han vil avsløre noen triks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 31, 2005 så da er det bare og rope ut om noen vil låne den billig i oslo omegn setter også pris på nyttig informasjon om valsing vist noen har noen tips og trix Hva tar du for å låne den bort et par dager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 31, 2005 Jeg har valset et par ganger med min valse, må si det ikke er så vanskelig hvis man bare bruker tid. Men jeg har dog bare brukt den for å brette inn den "kanten" på innsiden av skjermene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 31, 2005 Det vil komme mange problem stilinger underveis fra bil til bil. For ex valsing av golf 3 til 9x16, lette biler å valse er som jeg gjorde på bilen til tærud/hansen sitt leketøy. Men, vansklig er det på RS2 bak..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 31, 2005 sånn at jeg slipper flere spm..400kr for og låne valsa i en daggår også bra med 2 dager men ikke en hel uke liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 1, 2005 Jeg har hørt at det hjelper å varme opp lakken før du valser for å minimere sjansen for sprekker. Synes jeg har lest det et sted, har aldri prøvd selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 1, 2005 Jeg har hørt at det hjelper å varme opp lakken før du valser for å minimere sjansen for sprekker. Synes jeg har lest det et sted, har aldri prøvd selv.. Prøver du å valse med kald lakk, er du nesten garantert at det sprekker. Bruk varmluftspistol, og varm opp lakken så mye du tør (og deretter litt til!). Vet ikke om det går an å varme billakk så mye at den koker, men da tror jeg det må være ganske varmt. Vær også oppmerksom på at biler som er sparklet og/eller omlakkert, er et helsike å valse. Dersom lakken ikke sitter skikkelig i underlaget, hjelper det ikke hvor forsiktig en er. Da sprekker det i alle fall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 2, 2005 Jeg har hørt at det hjelper å varme opp lakken før du valser for å minimere sjansen for sprekker. Synes jeg har lest det et sted, har aldri prøvd selv.. Kan det være lurt selv om man bare skal knekke opp den kanten, alså ikke dra buen utover.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 4, 2005 når jeg valsa så sprakk det ikke opp i det hele tatt og jeg hadde ikke varma,men så kom rust partiet og ta var historien slutt..blei ikke så veldig vellykka for og si det sånn,men er forsovidt greit for da kan jeg banke og slå litt så det blir skikklig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 17, 2006 Hei! Leier du fremdeles ut Valsa di? Hilsen en som subber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 18, 2006 Jeg har hørt at det hjelper å varme opp lakken før du valser for å minimere sjansen for sprekker. Synes jeg har lest det et sted, har aldri prøvd selv.. Dette er helt riktig, da minemere man muligheten for sprekk, men det er også andre ting det går på, kvalitet av grunnings arb før lakk etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 20, 2006 Kan jeg låne valsen til uka? Har sendt deg PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 30, 2006 Til info så har ikke William vært på forumet siden 27. mai. Kanskje en idé å få tak i han på en annen måte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...