Billig vagcom fra ebay, shit or not?

Anbefalte innlegg

Her er det en hel liste over mye vagcom som selges hos ebay..

Tenkte jeg skulle teste ut noen av disse, er ikke så ille pris. Er det noen som har gjort det tidligere? Som kan anbefalle meg eller ikke anbefalle meg noen av disse produktene?

 

Hvordan fungerer det gratis-programmet fra ross-tech?

 

Tenkte pådenne her, siden den går ut om noen timer.. Men spørsmålet blir da, vil den virke på bilen min? 97-audi a4..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den vil sikkert fungere greit på din bil. Ønsker du full funksjonalitet så må du også kjøpe fullversjon av vag-com ($99). Gratisversjonen har begrenset funksjonalitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte selv en vag-com kabel av han som kaller seg for Alpha-Bid på ebay.. Så jeg kan anbefale det ihvertfall. men anbefaler oxo å kjøpe en lisens som BB nevner.. Har ikke gjort det ennå jeg, men skal nok gjøre det snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte selv en vag-com kabel av han som kaller seg for Alpha-Bid på ebay.. Så jeg kan anbefale det ihvertfall. men anbefaler oxo å kjøpe en lisens som BB nevner.. Har ikke gjort det ennå jeg, men skal nok gjøre det snart.

 

Yes, takk for svar!

 

Var Aplha-bid jeg bestillte av også, fått flere budkreftelser osv så det ser lovendes ut.

 

Lang tid tok med med frakt for deg? Har du dratt nytte av programmet? Hva er du du får i fullvers som du ikke får i demoen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Volksport.no har også begynt å selge vagcom har jeg sett.

 

vet ikke noe om prisen er bra - og hva program som følger med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye forlanger han i frakt a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye forlanger han i frakt a?

 

Er vel vanlig postfrakt det tenker jeg..

 

Den jeg nettopp handlet fra ebay koster 40dollar+10 i frakt +3,50 i forsikring, altså underkant av 500,- inkl. frakt.

 

Gleder meg til å teste den ut nå! Får håpe den dug. Er det forresten noe moro man kan gjøre med den? Eller er det mest for å få lest av feilkoder, slette feilminne osv.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, takk for svar!

 

Var Aplha-bid jeg bestillte av også, fått flere budkreftelser osv så det ser lovendes ut.

 

Lang tid tok med med frakt for deg? Har du dratt nytte av programmet? Hva er du du får i fullvers som du ikke får i demoen?

 

Det tok ca 8 dager tror jeg.

 

Du kan si det sånn at det er ikke så mye du kan gjøre med gratis versjonen. Kjører du autoscan så får du bare tatt for motoren og abs-en (ihvertfall så kan ikke jeg ta mer), og så kan det mangle en beskrivelse på noen feilmeldinger (du får kun en kode).

 

Så visst du har tenkt å leke deg deg ganske mye med dette så ville jeg ha anbefalt å kjøpe den pakken til 99$ på ross-tech. Det er bare å søke i forumet så skal du finne en tråd hvor det er en link til der du kan sende inn en bestilling på denne lisensen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte akkurat en slik

Kom på 279,21 inkl frakt, og denne støtter også eldre biler enn -95, samt at den har USB tilkobling :D

Blir spennende å prøve den.. Og var BILLIG!!!! så takk for tipset ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si en ting her gitt..... Bestillte en KKL Vag Com på fredag jeg, og fikk den i dag!!!! Makan til rask levering skal en lete lenge etter! Kom på ca 290,- NOK. Kommer til å bestille 1 USB også (siden jeg kommer til å kjøpe ny bærbar som det ikke er com port på)

 

Kan anbefale Alpha Bid på eBay jeg også!

 

LINK TIL ALPHA-BID's NETTSIDE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke no problem å kjøpe lisens fra Ross-tech senere, eller bør man ha kabel med lisenskoden i?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke no problem å kjøpe lisens fra Ross-tech senere, eller bør man ha kabel med lisenskoden i?

 

 

Fått min nå jeg å, prøvde den her idag, forsto ikke så veldig mye, men hadde ikke tid til å se ordentlig på det heller.

 

Er det mulig å slette feilkoder uten lisens, feks slette airbag lampa? Eller må man ha lisens for dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte akkurat en slik

Kom på 279,21 inkl frakt, og denne støtter også eldre biler enn -95, samt at den har USB tilkobling :D

Blir spennende å prøve den.. Og var BILLIG!!!! så takk for tipset ;)

 

Jeg skjønte ikke denne jeg? Er det ikke 55 Austr. dollar i bare frakt da? Eller er det varen inkl. frakt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke denne jeg? Er det ikke 55 Austr. dollar i bare frakt da? Eller er det varen inkl. frakt?

Hei, ja, det for for varen inkl frakt. står 0.01$ for varen og 55 for frakt.

Har mottatt denne, men ikke prøvd den ennå. Selger var kjapp til å sende.. sendte etter bare noen timer etter jeg kjøpte den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.