Anbefalte innlegg

Bare lurte på om det var noe det lønner seg å behandle cabben med før vinteren setter til? Erfaringer folk har dratt med seg. :)

Trekket er nesten helt nytt, blei bytta før sommeren, lekker ikke vann i skjøter og slikt. Er forresten en golf 3 cab, har vel ikke så mye å si, men nevner det jeg : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En imprignering lønner seg vel alltids(?) Bruk gjerne Autoglym sitt produkt. (kan fåes på møller regner jeg med) Selv personlig, så detter det aldri et snøfnug må min kalesje. En vinter kan nok være en hard påkjenning for en kalesje, så en jeg ville vel anbefalle imprignering både før og etter kong-vinter har besøk Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om noen som behandler cabben med no spesielt før

vinteren, men jeg vet det finnes noe vidundermiddel som du jevnlig smører cabben med.

 

Men jeg vet om folk som har fått en stygg ide om å legge ned cabben om vinteren, mens det har vært frost.

Det kan jo selfølgelig ende med katastrofe.

 

Så lenge du rører minst mulig med cab-duken om vinteren, så skal den vel berge bra uansett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs på om Golfen din har plast- eller stofftak, hvis det er stofftak så kan dette impregneres, men hvis det er plast så er ikke det nødvendig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleier å imprignere kalesjen min ca 1 gang i året. Men da står den i garasje og brukes ikke om vinteren. Har stoff tak da....

En ca 400,- for autoglym pakka synes jeg det er vært. Men som Per siere, kommer ann på stoff eller plast da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt er stoff, helt nytt tak....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.