Anbefalte innlegg

Skal beregne toll på bakseter på en s6 4,2 fra 1995 importert i 98 har ikke vognkortet på bilen, er det noen som vet hvor tung en slik bil er den har 6 trins manuell kasse. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett over 1800kg.

 

Min er 1865kg med automat

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

s6 avant 4,2 6tr manuell - 1745 kg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

s6 avant 4,2 6tr manuell - 1745 kg

Da må vel bilen mangle en del inntr. utstyr? som: Soltak, EL-seter,Webasto, Bose og kanskje mer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange av bilene har ikke vekten av utstyr med i det tallet som står i vognkortet, og da kan man jo bare være glad for det. Har sett S4 2.2 som har veid alt fra 1640 til 1780 kg i vognkortet til tross for relativt likt utstyrsnivå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket vekten på alle de 4,2'ene som ligger til salgs på finn nå. De veier 1865, 1820 og 1 på 1790kg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket vekten på alle de 4,2'ene som ligger til salgs på finn nå. De veier 1865, 1820 og 1 på 1790kg

 

Er det ikke noe med at de beregner vekt inkl. fører i vognkort i Tyskland?

sånn at det blir 75 kg til og fra her og der ved import?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke noe med at de beregner vekt inkl. fører i vognkort i Tyskland?

sånn at det blir 75 kg til og fra her og der ved import?

 

Det tviler jeg på. De gjør mye rart hos biltilsynet, men slike direkte feil har jeg liten tro på at de gjør.

 

Nå kan du forøvrig risikere at de veier bilen hos tollvesenet og bruker den vekten ved import. Dette ble gjort på et par biler en jeg kjenner tok inn fra USA nå i sommer. Kan være avhengig av landet bilen kommer fra kanskje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Audi S6 plus? Hva er forskjellen på en vanlig S6 og S6+ bortsett fra litt mer hk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Audi S6 plus? Hva er forskjellen på en vanlig S6 og S6+ bortsett fra litt mer hk?

 

bruk søkefunksjonen så finner du flere tåder som omhandler det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelp med å finne vekta på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.