#1 Skrevet Oktober 10, 2005 Kanskje jeg skal investere i ny tute til familieracer'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2005 Hehe, rart han ikke ble angrepet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2005 Han ba jo om trøbbel, men var heldig. Forferdelig lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2005 http://www.hornblasters.com - Selger hornene der... Løp og kjøp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2005 A fy f...,gromt! Hør hun oppleseren på begynnelsen,"OOOoooh,for god sakes!" *ler så jeg dauer* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2005 Fett!! Men no sånt må vel kunne skaffes her hjemme og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2005 Er relativt bra lyd i kompressorhornene Biltema selger også faktisk... Man flytter seg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2005 mmm vurderer og fa tak i en tåke lur og sette baki audien he he he, måtte vært noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 22, 2005 Fikk tak i en flyalarm til russebilen til X-en men klarte ikke få noen kompressor som ga nokk og de som ga nokk klarte ikke bilen å levere strøm til! Men fy faen når jeg satte igang den inne i garasjen Peip i øra i flere dager etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 22, 2005 Haha.. ler nesten så jeg detter av stolen her... Noen ganger kunne jeg ønske jeg hadde sånn tute.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 22, 2005 Haha.. ler nesten så jeg detter av stolen her... Noen ganger kunne jeg ønske jeg hadde sånn tute.. Synes han gubben som står og prater med ei kjerring på bussholdeplassen er så grom jeg.. Ca 40sec utti filmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 31, 2005 jaja kansje det er noe for de mange oppmerksomhetsyke menneskene rundt i landet som føler for litt mer oppmerksomhet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...