#1 Skrevet Oktober 11, 2005 Hei! Jeg har en Golf I, 1.5l, 82 modell. Problemet er at bilen ikke vil starte. Når jeg vrir om tenninga, går motoren, men det virker som om den ikke vill tenne. - har sett at det kommer bensin. - har prøvd med startgass. - har prøvd å byttet fordeler, skjedde ingen ting så bytta tilbake - det gnister fra tennpluggene hvis du tar de ut, så fordeleren får strøm, har sjekket om det er noen løse ledninger mot (-)polen på batteriet, det er det ikke. - Coilen er nesten ny, så ingenting er feil med den. Jeg har hatt det samme problemet før, og da var det en løs ledning inn mot batteriet. men, det har jeg sjekket og det er ikke den samme feilen nå. Noen som veit hva feilen kan være? Eventuelt hva jeg må gjøre for å finne det ut? Kan det være noe med fordeleren, at den ikke sitter som den skal? Kan det være noe med forgasseren? Håper på svar, er veldig kjedelig uten bil hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2005 sjekka om du får gnist på pluggene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2005 Gnistere det fra sikringene eller tennpluggene? Du skriver at du har skiftet fordeler, vil da tro at tenningen din er så mye feil at bilen ikke vil starte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2005 Gnistere det fra sikringene eller tennpluggene? Du skriver at du har skiftet fordeler, vil da tro at tenningen din er så mye feil at bilen ikke vil starte. Det gnister fra tennpluggene ja.. Ja, har byttet fordeler.. hva må jeg gjøre for å få fikset/stilt inn på det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2005 Har nå fått fikset bilen, etter å ha stilt inn fordeleren Takker for all hjelp nå er det ut å cruise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...