Føler som om Golfen bare flyter over 100.

Anbefalte innlegg

halla

 

jeg har et problem med bilen. den føles nesten som jeg ikke har kontroll i høye hastigheter. det føles som man kjører med vannplaning på tør asvalt. jeg skjønner ikke hva det kan være. jeg kjører på bilstein sprint dempere med 60mm senkesett og alle foringene er byttet til rallyforinger. kjører på 17" dekk. jeg har brukt de fjerene som satt på bilen når jeg kjøpte den og er ikke 100% sikker på om det er 60senking. hvor lange er fjerene med 60mm senk? noen som vet? har trudd det har vært noen løse skruer men jeg har skrudd alle til noe jævlig. : bråk : takker for alle innvendinger. er rimlig frustrert.. bilen er en gti 16v 2er

 

Kristian nøss

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å finne ut hvor mye du har senket hadde jeg sammenlignet med en annen standard maken bil. Mål fra skjermkanten til senter i felgen.

 

Har du hatt forstillingskontroll på bilen etter senk a? Hvis du delte fjørbeinet foran på de to skruene rett over navet har du nemlig fucka opp camber vinkelen. Den skal sørge for at dekket har mest mulig kontakt med veibanen. Samtidig vil også spissinga Forandre seg litt, i og med at fjørbeinet har fått en litt annen stilling.

 

Hvis du ikke har hatt det ville jeg gjort det fort som F. Er ikke moro å kjøpe nye dekk etter altfor kort stund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.