Bergen: Bergen: Krise! N75J valve trengs!

Anbefalte innlegg

Hei, vet at de fleste er på treff, men har liten krise... Skulle montere samco turbo slangene på bilen min som dukket opp idag, og greide : bh : å knekke N75J ventilen min. Bare et long shot, men er det noen som har en slik tilfeldigvis liggende å slenge? I tilfelle ring meg på 41452656...

Og Intercooleren min kom idag også... så hvis jeg får lakkert opp fangeren før helgen, så blir det skruing på lørdag eller søndag...

Men som sagt, hvis noen kan hjelpe meg slik at jeg får kjerra ut på veien igjen så hadde det vært helt kanon!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry Vegard jeg kan desverre ikke hjelpe deg, håper noen andre kan.

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper møller eller noen har en slik liggende på lager... Når jeg byttet sist var det over 2 uker levering, og da er det skikkelig krise... Ikke kjøre bil på to uker!!!! : eek :

Forresten så var en av orginal slangen som går til N75J ventilen sprukket også... Så nå skjønner jeg hvorfor jeg plutselig mister trykket... Har letet lenge etter den feilen gitt... Var godt gjemt akkurat rundt vag sin slangeklemme...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller hadde den på lager i oslo... : rock : får den imorgen...

Også fikk jeg levert fangeren til lakkering idag... håper den blir ferdig til neste uke... Får se om jeg skrur på cooleren i helgen... Vet ikke om jeg har lyst til å kjøre uten fanger... steinsprut er ikke bra for cooleren har jeg hørt?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratisssss! Da regner jeg med at du har henda fulle i helgen?? Lykke til

TTHomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja grattis!!

Regner med å se deg på neste treff...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har lyst til å kjøre uten fanger... steinsprut er ikke bra for cooleren har jeg hørt?!

Kan kanskje stemme det, men det er jo noen i klubben som kjører med cooleren utenpå fangeren...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

cooleren er selvsagt på nå! Merker ikke mye forskjell, men det var ventet... kjenner at bilen drar litt gjevnere og holder litt lengre.. 300 omdreininger eller noe sånn. Men denne cooleren er et must hvis det blir til at jeg oppdaterer turboen til en litt større en. Bilder kommer i løpet av dagen...

Beklageligvis kan jeg ikke komme på neste treff da jeg er ute å seile i nord norge... Men skal komme sterkt tilbake når jeg kommed fra det kalde og mørke nord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut Vegard!! Gleder meg til å se den på bilen, da på neste treff igjen.

Og JA jeg venter på bilder az!! Keep it coming...

PS: Hvordan var tilpassingen da??

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer to bilder veit du... Ser jævelig bra ut synes jeg. Fronten er ikke kommet tilbake etter lakkering enda, men får mange flere blikk når man kjører sånn :)

7584_s.jpg?19-10-2005 18:52:13

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sinnsykt små de bildene ble da... Her er linke hvor dere kan se det litt bedre:

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=978

Forresten tok det ca 1 og en halv time å montere hele greia etter at fangeren var av... Helt konge passform, litt trangt under lyktene, men det er plass...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det så bra ut Vegard! Ja kan tenke meg at det blir noe flere blikk nå ja.

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorda nfikk du bildet så stort?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorda nfikk du bildet så stort?!

Venstreklikket på bildet og gå til egenskaper og kopier URL. Lim den så inn mellom IMG taggene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo det jeg gjorde... Da ble bildet bare så lite som jeg fikk det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.