Kupelys bak i C4 Avant (og sentrallås)

Anbefalte innlegg

Nå som vintermørket snart senker seg over landet er det på tide å angripe problemet jeg har med at kupelyset bak i bilen ikke lyser. Det er utrolig hvor frustrerende det er å stå i stummende mørke og herse med to stk barnesetebelter stadig vekk.. Takk Gud for at tredjemann er så stor at han sitter i vanlig sete og ordner beltet selv..

 

Men altså, kupelyset bak i bilen min har ikke virket på en stund. Kupelyset foran virker som normalt. Jeg har forsøkt å bytte pærer og plukket litt på kontakter etc uten hell. Baklys og skiltlys og aånt bak der virker som normalt. Kan noen tenke seg hva årsaken kan være?

 

Har forresten en issue med sentrallåsen også, jeg hører det 'summer' svakt i bakluken når jeg åpner/lukker via remote eller dørene, men låsen åpner/låser seg ikke. Bruker jeg nøkkelen i bakluken så åpner og låser den dørene som normalt. Dette fører jo fort til forvirring med alarmen, så normalt pleier bakluken min å stå ulåst, da vi skal ut og inn med barnevogn stort sett hele tiden.. Dette er dog selvsagt ikke heldig i lengden, ikke minst med tanke på at jeg skal plassere en del stereo bak der i løpet av vinteren.

 

Kan disse tingene tenkes å henge sammen forresten?

 

Frederik

______________

Audi A6 Avant 2,6 1996

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.