Kjennskap til eyecandyracing.no?

Anbefalte innlegg

har en venninne som har handlet all styling til a3en sin der. henne mener de er veldig bra. kan selv ikke stå¨for dette ettersom jeg personlig aldri har handlet der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjener disse gutta godt, og de får gode skussmål fra meg iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I en bransje med liten profit i en LAAAANG oppstarts-periode så er de fleste "tuning/styling".firmaer kun internet baserte.

 

Det er vel kun et firma i norge som har STÅTT gjennom mange år,som kun baserer seg på styling og det er Powerzone..

Ikke at jeg er så imponert av de bestandig men de har hatt evnen til å klare seg bra..

 

Eye-candy har vel tildags dato ikke tjent noe særlige kroner men de har fornøyde kunder.. Jeg kan også gå god for disse da dette er beskjente av meg og tidligere drev verkstedet ved siden av...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ar handlet Supersport gewinde hos eyecandyracing og er meget fornøyd iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de holder vel til rundt kolbotn, holmlia, langhus området skulle man tro.. ser noen nedsnødde Eyecandy skilt/plakater her og der, men alt man finner de stedene er noen forlatte lokaler... why?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte og betalte vmaxx justerbart senkesett hos eyecandyracing.no til min 95 a4 1.8 sedan. da jeg mottok senkesettet viste det seg at det var feil, støtdemper"foten" er 3 cm for smal, så det blir mye slark til sides. Jeg har siden onsdag skrevet mailer uten å fått svar, mens de tidligere svarte raskt og presist på mailene jeg sendte. Jeg sendte pakken i retur, og håper å få kontakt med de snarest, så de får ordne opp i dette.

 

Men jeg er nå i ferd med å bli redd for at det ikke vil skje. De oppgir på siden sin at de er seriøse aktører som foretrekker epost som kommunikasjonsmåte, og det er ikke oppgitt noe telefonnummer. Heller ikke opplysningen har dette.

 

Noen som kan berolige meg med at de vil ordne opp i dette? Jeg har jo visse rettigheter som kjøper selv om varen er betalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine erfaringer derfra er positive, vertfall.. :)

Har du fått feil vare, har du alle rettigheter på din side, vertfall.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De oppgir på siden sin at de er seriøse aktører som foretrekker epost som kommunikasjonsmåte, og det er ikke oppgitt noe telefonnummer. Heller ikke opplysningen har dette.

 

Jeg kjenner ikke firmaet og kan ikke uttale meg om seriøsiteten...men dette er i strid med norsk lov.

De er pålagt å oppgi navn, adresse, organisasjonsnummer, telefonnummer og telefaksnummer som et absolutt minimum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ogs¨bestillt fra Eyecandy og betalt, så sende jeg mail til dei å lurte på om når jeg eventuelt frå settet men får alldri svar!

ingen tlf nr jeg kan ringe for å få taki dei på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei trond! du har også bestilt vmaxx justerbart?

 

muligens litt betryggende å høre at du heller ikke har fått svar fra de. men jeg synes dette er for dårlig. pga jeg ventet på en kompis som kom med mansjetter (noe jeg ikke trengte allikevel) skrudde jeg av begge demperne bak. jammen måtte jeg montere de på igjen etterpå også, midt under lesingen til eksamen. tillater meg å bli frustrert av mindre.

 

som lars-inge sier er det i strid med norsk lov ja, men positiv omtale fra flere gjør at jeg venter litt til før jeg ringer forbrukerrådet. de virket svært serviceinnstilte i starten ihvertfall, noe som blir viktigere i alle bransjer nå til dags.

 

har de ikke senkesett til meg på lager ønsker jeg pengene tilbake, får heller legge 4k mer og kjøpe KW med NBS om det skal være så vanskelig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bestilt vmaxx ja.. har venta nå ei stund på dei skal svare på mail, fikk mail her om dagen og da sende jeg til svar at jeg ville ha tilbake peng me dei!

 

søkte litt på adressa deres å da kom jeg fram til en taxi sentral en plass i oslo?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte meg senkesett derfra. Tok ikkje mangen dager før eg fekk det heller :D kommer sikkert til å bestille derifra om ei stund. Kan anbefalast på det sterkaste : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.