Anbefalte innlegg

Som topicen sier så sliter jeg litt med vakumet i motoren. Kjører med ladetrykk klokke og den viste -0,7-0,8bar ved tomgang inntill 2uker siden. Nå ligger den rundt -0,5-0,55bar.

Ruser jeg den opp til 1200o/min så "detter" den ned til -0,7bar.

Tenkte attt det bare var enn vakumslange som hadde hoppet av, men fant ingenting når jeg lette, prøvde deretter med startgass over alt, men ikke no der heller. : klø :

Bilen går likt som den gjore tildligere, og den sviver fint på tomgang.

Noen som har noen gode råd eller har vært borti dette tidligere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blåst IC slange? da merker man ikke noe på tomgang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle nå ha merket noe på ladetrykket også da.

 

holder en finger på noe med isv ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau, hoppet forbi det at han gikk ok på vanlig kjøring.

 

Menne er det noen andre symptomer da? Er alt som før, ingen fjusk, lyder eller økt bensinforbruk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau, hoppet forbi det at han gikk ok på vanlig kjøring.

 

Menne er det noen andre symptomer da? Er alt som før, ingen fjusk, lyder eller økt bensinforbruk?

 

 

Har ikke merket noe unormalt, går likt, bruker ikke noe mer bensin, ingenting fjusk.

Koblet på enn annen turbotrykk måler idag, bare for å se att ikke den gml.måleren var dårlig, men det var den ikke, var like dårlig med den nye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle svar, men har fremdesles ikke fått fikset problemet.

 

Noen som har opplevd samme feil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.