Defekt el-vindu, Polo 6N, noen typiske feil?

Anbefalte innlegg

En fyr på jobben har en Polo 6N (99-modell hvis jeg ikke husker feil) med defekt el-vindu på førersiden, som jeg har gått med på å få reparert for ham.

 

Jeg regner med at det er snakk om brudd i ledningene i døråpningen, men jeg tenkte jeg skulle spørre her først om det er noen typiske feil på de elektriske vinduene på disse bilene, og om det er noe konkret jeg bør kontrollere her? Alle tips mottas med takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En fyr på jobben har en Polo 6N (99-modell hvis jeg ikke husker feil) med defekt el-vindu på førersiden, som jeg har gått med på å få reparert for ham.

 

Jeg regner med at det er snakk om brudd i ledningene i døråpningen, men jeg tenkte jeg skulle spørre her først om det er noen typiske feil på de elektriske vinduene på disse bilene, og om det er noe konkret jeg bør kontrollere her? Alle tips mottas med takk.

SPørs hva som er defekt? går det ikke i det hele tatt er det trolig motoren mens går det tregt så er det typisk polo elvinduer.

Da er det bare å demontere og prøve å smøre opp skinnene.... skulle dette ikke fungere (dersom han har kjørt for lenge med problemet) må hele greia byttes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tatt en kikk på bilen i dag (det viste seg å være en '01 6N2) og det var to ledninger som var røket tvers av, i dørsprekken. Et par kabelsko senere så var eieren glad igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.