#1 Skrevet Oktober 12, 2005 Kunne tenkte meg en tøff dekor på sidene på bilen min,vet dere om noen nettsider elns som har en del eksempler på nettet så jeg kan se hva de har? Vet ikke hva jeg vil ha ennå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2005 det jeg vil anbefale deg å gjøre er å gå innom din lokale Skilt & Dekor bedrift, ta ett kjapt søk på gulesider så finner du ut hvem som driver i ditt nærområdet. De hjelper deg med skisser og lager dekoren etter ditt ønske, kan være dem har egene arkiv med ferdige dekorer også som dem tilpasser din bil.. for ett bra resultat så monterer dem selfølgelig også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2005 det jeg vil anbefale deg å gjøre er å gå innom din lokale Skilt & Dekor bedrift, ta ett kjapt søk på gulesider så finner du ut hvem som driver i ditt nærområdet. De hjelper deg med skisser og lager dekoren etter ditt ønske, kan være dem har egene arkiv med ferdige dekorer også som dem tilpasser din bil.. for ett bra resultat så monterer dem selfølgelig også. Toppers! Da har jeg funnet min nærmeste dekordude og skal besøke han i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2005 Toppers! Da har jeg funnet min nærmeste dekordude og skal besøke han i morgen! Bare hyggelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2005 Tenkte på noe slik men kanskje litt større. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2005 Litt langt for deg å dra kanskje men det ligger et veldig bra firma på skårer/lørenskog som heter Norsk Bildekor.. Jeg har brukt disse masse og de har gode priser og er dyktige i sitt fag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2005 NEEEEEIII!!! For guds skyld, IKKE tribals... Tro meg, det finnes så utrolig mye kulere design enn tribals.. Man må bare slippe fantasien og kreativiteten til.. Jeg er tatovør, så jeg jobber med det der hver dag, å steike så lei jeg er tribals.. Det er jo bare dritkjedelig..heh.. DU burde tenke litt på farger man kan kombinere, hva som ville passet bilen din, altså en tribal er et mønster, og det behøver så absolutt ikke bare være svart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2005 Ok,skårer/lørenskog er ikke lange svippturen så kanskje jeg stikker dit å hører. Takk,Marius! Kristoffer: Kunne tenkt meg enten Audi skriften slik som på ene bildet eller noe alla NBS Passaten har,tenker da kun på de røde "stripene" som begynner på frontfangeren og går bakover... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2005 Det jeg ville anbefalt deg, er å få dekoren lagd i sølv folie, for å få en anonym men allikevel intressang dekor, blir ikke så skrikende. jobber selv innenfor dette faget, og jeg er lei av å montere dekorer som ikke passer inn i det hele tatt, virker som kundene bare tar det første og "beste" dem får. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 13, 2005 Hmm,joa.Chrome folie kunne vært tøft men synes rødt er pent til sølv bil slik som passaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 13, 2005 Hmm,joa.Chrome folie kunne vært tøft men synes rødt er pent til sølv bil slik som passaten. ikke Chrome.... vanlig Sølv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 13, 2005 ikke Chrome.... vanlig Sølv! Ok,samme farge som bilen omtrent da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg skjønner litt hva du mener, men ja, det er bedre med en fargekombinasjon som passer hverandre, som ikke blir som mye annet dritt jeg har sett, heh.. Jeg slengte sammen en kjapp ide, for å f.eks markere teksten, synes at kun logoteksten rett på en sølvfarget blir blir kjedelig, så det bør ha et omriss, som f.eks rød, og bare for å piffe det opp kan man ha en stripe, som ikke er helt gjevn hele veien, og evt. skifter vinkel som går igjennom teksten... Om du skjønner hva jeg mener... Et design trenger ikke mye jobb for å bli veldig gjennomført og ta seg godt ut, og noe jeg er opptatt av i sammenheng med jobben; ikke lage noe likt, altså det skal være personlig, trenger ikke være mye som utgjør den biten. Men ihvertfall, her er mitt kjappe småcrappy forslag på en brytnign, PS skillsa mine er begrenset..heh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg skjønner litt hva du mener, men ja, det er bedre med en fargekombinasjon som passer hverandre, som ikke blir som mye annet dritt jeg har sett, heh.. Jeg slengte sammen en kjapp ide, for å f.eks markere teksten, synes at kun logoteksten rett på en sølvfarget blir blir kjedelig, så det bør ha et omriss, som f.eks rød, og bare for å piffe det opp kan man ha en stripe, som ikke er helt gjevn hele veien, og evt. skifter vinkel som går igjennom teksten... Om du skjønner hva jeg mener... Et design trenger ikke mye jobb for å bli veldig gjennomført og ta seg godt ut, og noe jeg er opptatt av i sammenheng med jobben; ikke lage noe likt, altså det skal være personlig, trenger ikke være mye som utgjør den biten. Men ihvertfall, her er mitt kjappe småcrappy forslag på en brytnign, PS skillsa mine er begrenset..heh.. Hmm,likte ikke de røde stripene men likte sort Audi skrift med rødt rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 13, 2005 altså, som sagt bare et forslag, eller eksempel på hvordan man kan lage en liten brytning... Det som hovedsaklig poenget mitt, heh, hadde jeg hatt litt mer ferdigheter inne photoshop, så kunne jeg laget et mye bedre forslag, men f.eks det med teksten er jo noe jeg selv ville ha gjort, for å gi det en brytning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 13, 2005 altså, som sagt bare et forslag, eller eksempel på hvordan man kan lage en liten brytning...Det som hovedsaklig poenget mitt, heh, hadde jeg hatt litt mer ferdigheter inne photoshop, så kunne jeg laget et mye bedre forslag, men f.eks det med teksten er jo noe jeg selv ville ha gjort, for å gi det en brytning.. Skjønner hva du mener ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 13, 2005 Hmm, kanskje jeg skulle begynt å lage design til folk, jeg synes jeg ser så utrolig mye stygt hele tiden, dekaldesign osv..heh.. fysjom, men ja.. Jeg trenger meg en ekstra jobb, heh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 13, 2005 Hmm, kanskje jeg skulle begynt å lage design til folk, jeg synes jeg ser så utrolig mye stygt hele tiden, dekaldesign osv..heh.. fysjom, men ja..Jeg trenger meg en ekstra jobb, heh.. Lag en grom design for meg da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 13, 2005 hehe, vel, jo, jeg kunne jo kanskje startet med noe satt å så litt på bilen din nettopp, den ser jo veldig tom ut, heh.. spørs jo litt på hva for elementer du vil ha på bilen, og hvor mye osv.. har ikke helt sansen for sølvfarget bil selv, føler at det blir litt tomt, men med et godt design og brytningsfarger, så går det bra kom med noen forslag på ting du vil ha med, så skal jeg se om jeg kan snekre sammen noe, selv om photshop/illustrator kunnskapene mine er litt begrenset! EDIT: Og ja, f.eks, jeg synes det ofte passer seg å slenge inn logoer for ting man har slengt inn i bilen, stereo eller i motor osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 13, 2005 Ok,samme farge som bilen omtrent da eller? korrekt, dette vil gi en kul skygge effekt opp mot enkelte sølv lakker.. Hmm, kanskje jeg skulle begynt å lage design til folk, jeg synes jeg ser så utrolig mye stygt hele tiden, dekaldesign osv..heh.. fysjom, men ja.. Jeg trenger meg en ekstra jobb, heh.. få skaffe deg Corel Draw 12 da og prøve deg frem er dette programmet vi bruker vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 13, 2005 Corel Draw ja, jeg har 11'ern tror jeg, men programmet av erfaring er alt for uastabilt og gir som regel feil farger ved eksportering... begynner å få til en fin kombinering av PS og Illustrator, så det går vel på et vis, heh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 13, 2005 Er i full gang med Rieger Infinity styling nå,hjelper litt det oxo på "tomheten". Tror jaggu jeg skal få min lokale dekor dude til å printe ut alle merkene jeg legger i bilen og smekke det på fremdørene elns.Sort eller litt mørk sølvfarge til dette tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 13, 2005 Er i full gang med Rieger Infinity styling nå,hjelper litt det oxo på "tomheten". Tror jaggu jeg skal få min lokale dekor dude til å printe ut alle merkene jeg legger i bilen og smekke det på fremdørene elns.Sort eller litt mørk sølvfarge til dette tro? Det ville jeg få laget i en litt mørkere sølvfarge ja, sort blir for stor brytning, jeg har sett noen som hadde en fadet farge fra svarkt til strerkt på noe slikt en gang, men ja, det er vel det jeg husker.. Så lite kontrast som mulig ihvertfall... Skal lissom ikke reklamere heller, som om du skulle vært sponset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 13, 2005 Corel Draw ja, jeg har 11'ern tror jeg, men programmet av erfaring er alt for uastabilt og gir som regel feil farger ved eksportering... begynner å få til en fin kombinering av PS og Illustrator, så det går vel på et vis, heh.. Joa, standarfargene som ligger der blir jo feil ved eksportering, skal du ha korrekte farger må du stille den inn etter PMS farger. Er storfornøyd med Corel Draw jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 13, 2005 Joa, standarfargene som ligger der blir jo feil ved eksportering, skal du ha korrekte farger må du stille den inn etter PMS farger.Er storfornøyd med Corel Draw jeg. Du som driver med dette,kunne ikke du laget noe som DU synes er fett på min bil da? Vil ha noe som begynner nede ved fremhjulet på sideskjørtene og går bakover til stolpen til bakvinduene elns? Her bilde av bilen uten styling da: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...