#1 Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg får snart noen felger i posten, så jeg trenger altså noen dekk også... Trodde egentlig jeg hadde noen dekk for hånd i dimmen 195/50 R15, men det var pigg, og det vil jeg ikke ha pga idiotiske avgifter på strekningen jeg skal kjøre. Uansett, jeg lurer da på om noen kan gi meg noen tips på hvor jeg kan få tak i litt billige og selvfølgelig gode dekk i denne dimmen... Jeg har et budsjett på toppen 2000,- kr. Og så må jeg ha dekk snarest, siden jeg skal ut på tuuur snart, og jeg tør ikke kjøre med de slitte og EKSTREMT glatte sommerdekkene mine, rett og slett farlig.. Har altså en liten uke, nei, førstkommende mandag må jeg få lagt om.. Kan noen gi meg noen hjelpende tips? Kan heller ikke gå opp i dim. siden jeg har senka 60/60, da blir'e subbings veit jeg..heh.. På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2005 Jon fikser det... http://www.jonsdekkogfelg.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...