Noen erfaringer, FK Kønigsport

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurdere å invistere i et justerbart senkesett til min -97 Audi A6 (c4) Quattro, og har fått tilbud om et sett fra vwcarconsult.no.. Pris 11990,-

Jeg lurte på om det er noen som har erfaringer fra dette settet eller om jeg burde vurdere noe annet.. Sitter så og si klar til å trykke på "bestill" men trenger bare en siste bekreftelse på om det er verdt det..

Link her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg vurdere å invistere i et justerbart senkesett til min -97 Audi A6 (c4) Quattro, og har fått tilbud om et sett fra vwcarconsult.no.. Pris 11990,-

Jeg lurte på om det er noen som har erfaringer fra dette settet eller om jeg burde vurdere noe annet.. Sitter så og si klar til å trykke på "bestill" men trenger bare en siste bekreftelse på om det er verdt det..

Link her

Det var dyrt.

Hvorfor ikke bestille FK justerbart her og spare noen tusenlapper.

http://www.amp-tuning.de/index.php?cPath=204_213_238_65002_65037&osCsid=84069a37c674892641a008e109fab944

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du først har planer om å legge ut så mye for et høydejust,så burde du heller gå for KW...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.