hvilket senkesett golf2 gti?

Anbefalte innlegg

Må kjøpe meg nytt senkesett ettersom at jeg ikke har TÜV godkjenningspapir på det senkesettet jeg har nå.

 

Derfor lurer jeg på hvilken senkesett dere anbefaler meg å kjøpe?

Vil ha justerbart, men er ikke serlig keen på å bruke over 10 000 kr.

Evnt. senkesett med dempere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk siden http://www.vwcarconsult.no eller ring Espen Marthinsen på 91 80 17 79.

Bestilte til min bil en a4tq avant og da må jeg betale 8990 kr for et høydejusterbart FK sett. Tipper det er billigere til golfen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte ett Jom senkesett fra Autospar til bilen min (vel og merke en Golf 2 1.6 da...) har ikke fått montert dette ennå,så er litt spent hvordan det er å kjøre med....Fulgte ihvertfall med tuv papir,og 2 års garanti...Betalte i overkant av 3000kr for det...Gidder ikke å legge 10.000 i dempere/fjærer har ikke no planer om å kjøre på bane heller...Vet ikke hvordan du stiller deg til det jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg mest sansynlig kjøper meg et sett med justerbart senkesett fra FK.

Greier ikke å bestemme meg hvilken type jeg vil ha, noen som har formeninger om det? har ikke planer om å kjøre noe serlig på bane iallfall. (om det har noen betydning)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eycandyracing... supersport justerbar senk.. anbefales om du ikke vil legge halve bilen verdi i fjører og dempere!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eycandyracing... supersport justerbar senk.. anbefales om du ikke vil legge halve bilen verdi i fjører og dempere!

 

jeg kjøper heller kvalitet enn kammar samme hva. å så det er sagt så har ikke bilen min verdi på 10-15 000 kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.