Anbefalte innlegg

Hvor mange liter motor olje går der på den 98 mod A4 1,9TDI men oljefilter . og hvor mye går det på en 2000 mod A4 1,8 t med olje filter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det går 3.5 liter på 1.8t, men råder deg til å bytte til stort oljefilter med delenr: 068 115 561 F og fylle 4 liter. Da får motoren mer å bade i. Har gjort dette på min 1997 mod og det blir gjort på a4 turbo nyere enn 2001 med longlife service da det viser seg at de ellers har lett for å få mye koks danneleser i motoren.

Litt mer usikker på dieselen men tror det er 4.3 eller 4.5 liter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ikke bytte til større filter, kjører ikke mer enn 5000 per skift..Å med skikelig olje ...Kom bare ikke på hvor mye olje jeg trengte..

 

Men takker husker det nå 3,8 liter med filter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger ikke bytte til større filter, kjører ikke mer enn 5000 per skift..Å med skikelig olje ...Kom bare ikke på hvor mye olje jeg trengte..

 

Men takker husker det nå 3,8 liter med filter

 

Hvis du glemmer det igjen så står det under "Fyllmengder" bakerst i instruksjonsboka di.. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja der ser du .. så enkelt kunne det være hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.